וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה בטעם תפוח (גדול)

עדי דברת

18.3.2008 / 10:35

רשת הגלידות והפיצות אייסברג מתכוונת לפתוח סניף בניו יורק ועוד ארבעה סניפים נוספים בישראל בשנתיים הקרובות

רשת הגלידות והפיצה אייסברג וולקנו נמצאת במשא ומתן לפתיחת סניפים נוספים בישראל ולפתיחת סניף בניו יורק. ל-TheMarker נודע כי בכוונת הרשת, שמחזיקה כיום שני סניפים ומוכרת את מוצריה בשני סניפים נוספים, לפתוח עוד ארבעה סניפים בשנתיים הקרובות. אילן בר, מבעלי הרשת, מסר כי "במידה שלא נתרחב - נצטמצם", ולכן החליטו לפתוח סניפים במרכזי אוכלוסייה פוטנציאליים, כשעל הפרק נשקלות הערים אשדוד, ראשון לציון, גבעתיים, ונתניה.

לגבי פתיחת הסניף בניו יורק אמר בר כי ניו יורק באופיה היא קרקע פורייה לפתיחת סניף למותג כמו אייסברג, שהוא "מוצר פרימיום ממרכיבים טבעיים המשלב חוויית קנייה". בר הוסיף כי בעלי הרשת זיהו שבחלקים מסוימים של השוק האמריקאי, ובמיוחד בניו יורק, חסרות גלידריות פרימיום, שכן האמריקאים צורכים בעיקר מותגים מסחריים. בימים אלה, הוא מספר, נציג הרשת בודק לעומק את העניין ובורר את הפניות, כשהכוונה היא לפתוח את הסניף בניו יורק כבר בקיץ הקרוב.

מנתונים שמסרה הרשת, מחזור המכירות הנוכחי שלה ב-2007 הוא כ-12 מיליון שקל. הצפי של החברה ל-2008, לדברי בר, הוא למחזור של 50 מיליון שקל בישראל. הצפי מהסניף בניו יורק הוא ל-50 מיליון שקל נוספים בשנה.

הסניף הראשון של אייסברג הוקם ב-2000 ברחוב בן יהודה בתל אביב על ידי אילן ודלית בר. לפני כחצי שנה פתחה החברה את המיזם אייסברג וולקנו המוכר גלידה ופיצה בנמל תל אביב, ואל הבעלות הצטרפו עופרה ואבי גנור, הבעלים של מסעדת מאנטה ריי. השניים יהיו שותפים גם בסניפים הנוספים שיוקמו בישראל ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully