וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון לים התיכון

רותם דרוב

23.3.2008 / 0:54

"מאיה" ביד חרוצים מציעה אוכל מיוון ומטורקיה באווירה ניו יורקית ובעל הבית מבטיח לצ'פר את הסועדים

את החלל שנפער בליבם ובעיקר בקיבתם של חובבי האוכל הטורקי מאז נסגרה "טיקה" באבן גבירול בתל אביב, תנסה למלא "מאיה" שנפתחה בצמוד ל"קופי בר" הוותיק ביד חרוצים. המקום, כך לדברי הבעלים, מכוון לקהל בלייני ועסקי כאחד, שרוצה להרגיש את ניו-יורק מצד אחד ואת טורקיה ויוון מצד שני. יאסו!

את רסטו- בר "מאיה" פתח איציק תג'ר, שאחרי שנים של עבודה מאחורי הקלעים, במטבח של "קרן" ולאחר מכן בתפקיד השף של מבשלת הבירה "ברואהוס" ברוטשילד, הוא עובר לקדמת הבמה ופותח מסעדה משלו: "המטבח הוא יווני-טורקי עדכני. מאכלים מבית אימא שעדכנו אותם והתאמנו אותם למטבח יותר מודרני. החומרים במטבח הזה באים לידי ביטוי בהמון בשר טלה, יוגורט, עלי בצק- פילאס, ודגים".

תג'ר מנסה לבדל את עצמו ממסעדות אחרות "אני תמיד אומר לאנשים, אולי אכלתם יותר טוב, אבל כזה לא אכלתם, אני מנסה להעניק לסועד את החוויה השלמה, גם אם הוא לא הזמין יין או קוקטייל, נדאג לצ'פר אותו בדרך זאת או אחרת".

בין המנות בתפריט אפשר לגלות מגדל אנטי-פסטי מעלי פילאס ב-34 שקל, או הום פרייז פירות ים פיקנטי ב-37 שקל, חובבי המטבח הטורקי יוכלו לבחור גם ב"בורק ספינקה טורקי" –בצק פילאס במילוי תרד וגבינת עזים עם ביצה עלומה ברוטב הולנדז ב-35 שקל. ובעיקריות: קציצות טלה קפריסאיות על מצע רטטוי סיציליאני שיוגשו עם ציזיקי ב-63 שקל.

למכורים למתוק כדאי לבדוק את סברינת היוגורט ושוקולד לבן עם דובדבנים חמוצים ב-34 שקל.

הסומלייה של "מאיה", זן אור מספר על הסלקציה שהפעיל בהרכבת תפריט היינות: "המסעדה אמורה לספק חווית גורמה לכל אחד ולכל כיס, כל יין שווה את הכסף שלו, אני יכול לגלות לך שדחיתי יינות רבים שפשוט היו יקרים מידי ביחס לתוצרת שהם מעניקים, והחלפתי אותם ביינות באותה רמה גבוהה, אך זולים יותר. מכיוון שהמטבח הוא בלקני, יש לנו מבחר גדול של אניס וקוקטיילים חריפים שמתאימים לגוון הקולינרי של התפריט". בתפריט האלכוהול אפשר למצוא את קוקטייל "מאיה משוגעת" שמורכב מאבסלוט פלפל ואבסלוט אוכמניות, פירות יער, בזיליקום, ופלפל שחור ומחירו 42 שקל.

בצהריים מוגשת עיסקית במחיר המנה העיקרית בלבד ובמקום ישיקו בקרוב גם תפריט לילה.

רסטו בר "מאיה"- יד חרוצים 13. א-ש' 12:00 עד לקוח אחרון. עסקית עד 17:00. 03-6335355

  • עוד באותו נושא:
  • מאיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully