וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קזו'אל שיק

28.3.2008 / 23:05

בר הפסטה dopo שייפתח השבוע מביא את הטרנד הקולינרי "פאסט קז'ואל" היישר לרמת החי"ל

אופציה חדשה לשבירת הרעב תיפתח באמצע השבוע הקרוב ברמת החי"ל, בדמותו של בר פסטה קונספטואלי שייקרא dopo. המקום שייך לחברת GHL (מבעלי רשת ספגטים ומינה טומיי), והוא עומד להיות הסניף הראשון של הרשת. הרעיון שמאחורי dopo הוא להגיש אוכל מהיר, אך איכותי, במחירים נוחים. לא מדובר במסעדה להעביר בה ערב, אלא יותר בכיוון של 30 דקות לארוחת צהריים זריזה.

את התפריט (שעוצב עם קשקושים גראפיים מעניינים) בנה השף יענקל'ה שיין, והוא מכיל מנות כמו ברוסקטה (16- 29 שקל), עם זוקיני, אנטרקוט או טונה; סלטים (15- 34 שקל); ומבחר פסטות (27- 39 שקל), אשר בין רוטביהן שמנת רוקפור, כרישה ועוף או חצילים ועגבניות. בכלל, הכנת המנות היא חלק מהתפאורה, ומקומות הישיבה סביב הבר משקיפים על המטבח הפתוח - כך שיהיה אפשר לצפות בכל התרחשות, לראות את חומרי הגלם רגע לפני שהם שוכבים בצלחת ולהריח את בליל הריחות שיעלו מהלהבות.

לא פאסט פוד

"שתי הקטגוריות המתפתחות ביותר בעולם בתחום ההסעדה הן הקז'ואל דיינינג -מסעדות עם מחירים סבירים, אווירה ואוכל שמגיע יחסית מהיר; והפאסט קז'ואל - שמבחינת המחירים לא שונה ממזון מהיר, אבל משקיע בעיצוב ובחוויה שהלקוח מקבל", מסביר גדי גרנות, מבעלי המקום, את הקונספט, ומוסיף ש"בפאסט פוד אתה אוכל בידיים על שולחנות ומגש. בפאסט קז'ואל יש אזור הסעדה מושקע ומעוצב, וגם מוזיקה נעימה, כאשר עדיין המחירים שווים לכל נפש. זה פתרון אורבני בעיקרון לאנשים שיש להם זמן קצוב לאכול המבורגר או להשקיע בעצמם עם אוכל מזין ושירות נחמד".

Dopo. מגדלי אור, הנחושת 4, רמת החי"ל . טל' 6490101. פתוח: א'- ה' 12:00- 17:00 (בתום תקופת ההרצה שתסתיים באמצע אפריל: כל השבוע 12:00- 24:00).

  • עוד באותו נושא:
  • פסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully