וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"שה רומי" התנהג כצרפתי

רותם דרוב

31.3.2008 / 0:24

אנני בן קד ויתר על הזדמנות להופיע "בקרב סכינים" וחזר לביסטרו "שה רומי", אחרי העדרות של שנתיים, הפעם כמנהל

השף אנני בן קד חוזר לביסטרו "שה רומי" ממנו נעדר כשנתיים בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם הנהלת המקום. עכשיו הוא חוזר והפעם כמנהל המקום ששוכן לבטח בתחילת רחוב הרצל.
בן קד בעל דמיון מפתיע לשף פרנק אזולאי, למד באוסטריה, בקורדון בלו בצרפת ועבד במסעדות רבות בבלגיה, פריז ואוסטריה. הוא עלה לארץ לפני שמונה שנים ומתמחה באוכל צרפתי אמיתי. "זאת לא מסעדה, זה ביסטרו. אפשר לבוא ולאכול פה ארוחה של שלוש מנות ולחגוג אירוע מיוחד, או פשוט לשבת על הבר או בשולחן צדדי עם כוס יין טובה וטרין כבד עוף ולשוחח עם חברים", בן קד כל כך שקוע במטבח של שה רומי עד שדחה הזדמנות ל-15 דקות של תהילה וויתר על השתתפות בצוות של שף סטפן ב"קרב סכינים".

בתפריט המתחדש אפשר למצוא קרפצ'יו בקר (42 שקל) או טרין כבד עוף נימוח במיוחד (36 שקל) והצמחונים יכולים להזמין פיטריות פורטבלו עם גבינת עזים למנת פתיחה (44 שקלים). יש גם מרק בצל צרפתי קלאסי (32 שקל) שאפשר עדיין לנסות לתפוס ערב קריר כדי ללגום אותו, או מנות פסטה כמו רביולי ריקוטה (39 שקל) או פטוצ'יני עם פירות ים (56 שקל).
גם מנות הבשר הן פשוטות וקלאסיות: פילה בקר ברוטב יין אדום (89 שקל) ואנטריקוט (83 שקל) ןישנן כמובן מנות של פירות ים.

"שה רומי" מעוצב באופן מסורתי, כמו מוסד ותיק שמגלים בפינת רחוב בפריז, אשר שוכן שם כבר עשרות שנים. תאורה עמומה ואדומה, גיבורי תרבות צרפתיים תלויים על הקירות ופלייליסט של גלגלצ צרפתי מתנגן לו ברקע, נספר גם כי למען עובדי הסביבה והשכנים יש עסקיות מפתות במדרגות של 36 שקל, 42 שקל, 59 שקל ו-62 שקל בין השעות 12:00-17:00.

ביסטרו "שה רומי" הרצל 10, שני-חמישי 12:00-24:00, שישי: 18:30 עד לקוח אחרון שבת- 12:00 עד לקוח אחרון. טלפון: 03-5175474

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully