וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל השנה אני בעונה

רותם דרוב

3.4.2008 / 0:10

הצומת של קרליבך אבן גבירול הופכת לזירת קרבות קולינרית. תכירו את השחקן החדש במערכה: "החציל"

כמו בקרב מאסף יוצא אוכל הרחוב הישראלי למלחמה על הצומת הראשית של קרליבך- אבן גבירול. כשכבר נדמה שכל רשתות בתי הקפה הקיימות התמקמו להן בלוקיישן המרכזי, נפתח שם לפני מס' שבועות "החציל" -מקום של אוכל רחוב ישראלי שמגיש פלאפל, סביח, חומוס פול ואפילו חביתת ירק (שם גנרי לכל מיני סוגי לביבות שונות ומשתנות).

גם קודם שכן במקום סביח פלאפל, אבל אז הגיע דניאל בן שבת הישר מבאר שבע, עיצב את המקום בצבעים נעימים של אדום ואפור והביא קצת קסם דרומי למרכז תל אביב.

"אין פה שום סוד" אומר בן שבת שאחרי 20 שנה בבאר שבע ואחרי שפתח את "בית הפלפול" בקניון הנגב החליט לנסות את מזלו בתל אביב. "אנחנו מכינים אוכל ישראלי פשוט נקי וטרי, לא הייתה לנו שום כוונה לפתוח מקום עם אוכל טרנדי, אנחנו אנשים פשוטים, ישראלים ומסורתיים"

אכן, ב"חציל" מציעים אוכל רחוב ישראלי קלאסי בפיתה, באזור ה-15 שקל, או בצלחת במחיר 24 שקל. אם כבר דיברנו על קלאסיקה ישראלית, אז גם ההנחה ללובשי מדים קיימת, כשמצטרפת אליה הנחה לתלמידים "או כל מי שמתחת לגיל 18 עם ילקוט על הגב". וכדי לשים את חותם הישראליות מציעים ב"חציל" גם כרטיסיות של מנה עשירית חינם עם כוס לימונדה חינם.
"החציל"- קרליבך 18, טלפון: 077-5616500. כשר שעות פתיחה: א-ה 8:00-20:00 ו' עד 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully