וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כופתאות אביביות

רותם דרוב

28.4.2008 / 15:12

המרקיה של אבן גבירול "זופה" עוזבת עד לסתיו ובמקומה יפתח "באו" שכשמו כן הוא, דוכן לדים סאם

התאמה לצורכי השוק: עם תום החורף ובמקביל לאיפסון סירי החמין גם המרקיה "זופה" באבן גבירול בואכה ז'בוטינסקי משנה פניה. המקום הפך למזנון למזנון מהיר שמגיש דים סאם מאודה וכמתבקש נושא את השם באו.

עפר אלמליח מבעלי המקום מספר שמלכתחילה הכוונה היתה לפתוח מקום עונתי: "התכנון היה לפתוח מקום שכל חצי שנה משנה את ייעודו בהתאם לעונה. המרקיה תחזור בסתיו". עפר ושותפו קובי בנדלק הם שני שפים, בעלי קייטרינג בוטיק והם מתכננים לפתוח בשנה הקרובה עוד מקומות בתל אביב וברעננה.

בנדלק מסביר את הקונספט של באו: "בחורף היו לנו 50 סוגי מרק מתוכם כל יום היינו מבשלים חמישה. עכשיו לקחנו את כל 50 המרקים האלה והפכנו אותם לדים סאם לא בהכרח אסייתים. בכל יום נציע ארבעה סוגי דים סאם ועוד שניים מתוקים לקינוח".

במקום יוגשו שני סוגי דים סאם: באו – לחמניה קטנה ומאודה מבצק שמרים, או גיוזה – בצק חיטה ללא שמרים עם ביצים. בין המילויים ניתן יהיה למצוא שומר ונענע, תרד וטופו, בקר וחצילים או עוף ג'ינג'ר כבוש וכוסברה. לקינוח אפשר יהיה לטעום דים סאם ממולא בתפוחים-וניל, או אגוזים וקינמון.

שלוש יחידות של באו יעלו 28 שקל ובאותו המחיר תוכלו לקבל חמישה דים סאם גיוזה. במקום אפשר יהיה לרכוש גם מרגריטה קפואה ב-20 שקל ותה ירוק קפוא ב-15 שקל, שניהם בכוסות של 400 מ"ל.

"באו" אבן גבירול 138 שעות פתיחה כל ימות השבוע 12:00-24:00. טייק אוואי דרך התפנוקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully