וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעים בהשגחת הרבנות

רותם דרוב

1.5.2008 / 0:31

גורמה חתונות כשר? שמעתם נכון. זיו שלף שמאכיל את עשירי סביון פתח גם קייטרינג לארועים גדולים וכן, יש תעודה

זיו שלף שבבעלותו "קייטרינג-שלף", חברת בוטיק שמתמחה באירועים חשאיים ואקסלוסיבים לעשירי סביון, החליט להתרחב ופתח את "קיטצ'ן קייטרינג" שמכוון הפעם לאירועים מן המניין - חתונות כשרות למאות אנשים.

שלף מספר: "התחלנו בקטן עם קייטרינג לעשרות אנשים בחצרות העשירים, ללא פרסום, השמועה פשוט עברה מפה לאוזן. זה לא שבישלנו לא כשר, פשוט לא הייתה תעודת כשרות. לאט לאט הבנו שיש דרישה מצד הקהל שלנו לכשרות מצד אחד ולאירועים גדולים יותר בגנים ואולמות אירועים מצד שני, ושם כבר חייבים תעודת כשרות"

שלף שלמד באנגליה והתמחה בפטיסרי נחשב בדרום צרפת הספיק גם לעבוד עם השף גורדון רמזי בלונדון, את הקו המנחה של הקייטרינג שלו הוא מגדיר כים תיכוני עם מנות כמו טורטליני במילוי פטריות עם תרד ורוטב קולי עגבניות מצד אחד, ודג לוקוס עם עגבניות, גרגירי חומוס, וטפנד זיתים מצד שני, אבל שלף אינו מגביל את ההיצע: "כמובן שישנו חופש תנועה גדול מאוד לבחירת התפריט על ידי הלקוח, חלק מהקהל שלי הוא קהל אנגלוסכסי ולמרות זאת נהנה לאכול אוכל מקומי יותר עם טעמים ישראלים".

הקייטרינג שנפתח ממש לאחרונה כבר מקבל הזמנות ושלף מתרגש: "זה משהו אחר לגמרי לבשל למאות מוזמנים, אני מחכה לכך בכיליון עיניים"

קיטצ'ן קייטרינג: 054-6295577 03-6321332

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully