וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט אבל מתוחכם: "קפה איטליה" יעשה לכם שמח בבטן

רותם דרוב

4.5.2008 / 0:45

וחגיגה שכזאת. מאז שסגרו את פסטהלינה לאחים ירזין יש חור בבטן. עכשיו הם ממלאים אותו בעזרת "קפה איטליה" החדשה

במקום שבו שכנה מסעדת צ'ימינג'נגה של האחים ירזין, נפתח בשבוע שעבר "קפה איטליה" מעין ביסטרו איטלקי. רוב הרהיטים במקום יובאו לארץ מאיטליה מכל מיני מסעדות שנסגרו ושווקי פשפשים שונים והחוויה מתחילה כבר בדלת הכניסה המסתובבת העשויה מעץ ישן שנדמה שנלקחה מבית מלון קטן בארץ המגף. אם להסתמך על ניסיונם של האחים ירזין – "קפה איטליה" כאן כדי להישאר (וגם לעשות שמח).

"האמת שהיה לנו חור בבטן מאז סגירתה של "פסטהלינה" מספר יורם ירזין. ומתברר שאפילו הפיצרייה "טוני וספה" שנפתחה בצפון דיזנגוף לא סתמה את החור.

על המטבח אחראי ארי ירזין: "אנחנו מתים על אוכל איטלקי ועל התרבות האיטלקית, כל פעם שהיינו מבקרים באיטליה היינו רושמים מתכונים של כל מה שהיינו אוכלים. לאט לאט אספנו כ-400 מתכונים שונים של אוכל איטלקי, וכשבאנו להקים את התפריט גילינו שיש מנות שהציבור לא יאמין לנו בכלל שהם איטלקיות, בעיקר כי הגרסאות לא משתנות מחבל ארץ אחר למשנהו, אלא משתנות ממש מעיר לעיר ומרחוב לרחוב, כל סבתא איטלקיה עושה את אותה המנה בסגנון אחר וכל טרטוריה מגישה את אותה המנה קצת שונה, רצינו לתת לקהל הישראלי חוויה איטלקית פשוטה אבל עדיין מתוחכמת" הוא אומר.

-למה הכוונה באוכל פשוט אבל מתוחכם?

יורם ירזין: "אוכל איטלקי זהו אוכל פשוט, שמן זית, קמח איכותי לפסטה, נקניקים איכותיים וגבינות טובות. את כל אלו אנחנו מייבאים מאיטליה, מה צריך להוסיף לפרשוטו טוב? בעצם כלום רק לטפל בו נכון, לא רצינו להביא שף שינסה להתבטא ביתר שאת ויאפיל על החומרים, רצינו טיפול נכון וסולידי בחומרים"
בתפריט אפשר למצוא לפתיחה קלמרי על הפלנצ'ה ב-38 שקל ואת הרעב לפסטות אפשר להשביע עם ספגטיני נוצ'ה – פסטה טרייה עם עשבי תיבול ואגוזים ב-50 שקל. חובבי הבשר יוכלו לטעום את הטליאטה דה מנזו – פרוסות סינטה שמוגשות על צלחת חמה ב-78 שקל.

תפריט היינות מעניין ומורכב רובו מיינות איטלקיים ויצוג היינות הישראלים סולידי ובנוי לפי מדרגות מחיר: "למה לסבך את הקהל?" אומר יורם "באים לשתות יין ומחליטים מה התקציב מראש, אם בא למישהו להזמין יין עד 120 שקל שיסתכל בחלק אחד של התפריט, ואם בא לו לפנק את עצמו בבקבוק בכמה מאות שקלים שיסתכל בחלק אחר"

קפה איטליה – קרימנצקי 6 תל אביב. טלפון: 03-5612888 כרגע המסעדה פתוחה רק בערבים, בעתיד היא תפתח גם בצהריים. 19:00-24:00 א-ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully