וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד ימציאו - מהדורת יום העצמאות

רוני מולה

4.5.2008 / 15:38

בשר ועוד בשר וגם בירה ותירס ואפילו גבינה ממותגת כחול לבן ותבנית עוגה בצורת מגן דוד למי שחייב לחגוג עד הקינוח

לאכול בגדול

תשלובת זוגלובק משיקה ליום העצמאות שני מוצרים חדשים:

גרנדבורגר - המבורגר במשקל 175 גרם מ -100% בשר בקר. הגרנדבורגר, כך נטען, משתווה בטעם להמבורגר ממסעדה, גדול ועסיסי, לאוהבי מוצרי בשר אמיתיים. מומלץ לצלייה איטית במנגל או במחבת. שלוש יחידות באריזה. מחיר מומלץ לצרכן : 24.99 ש'

קבב פרימיום כחול לבן - מוצר מ-100% בשר בקר. עשיר בחלבון. קבב איכותי , מתובל בעדינות, עסיסי. שמונה יחידות באריזה. מחיר מומלץ לצרכן : 18.99 ש'.

גם טיבון ויל יוצאת עם מוצר חדש ליום העצמאות - קבב אמיתי. מדובר ב- 500 גר' קבב העשוי 100% בשר שמיובא במיוחד מדרום אמריקה, ואינו מכיל תוספות כמו חלבון מן הצומח.
הקבב מתובל בתיבול מזרחי אותנטי. האריזה מכילה תשעה קבבים, אותם ניתן להכין על-ידי צלייה על האש, בטיגון על המחבת ובגריל. מחיר לצרכן: 18.90 ש' לאריזת 500 גרם.

בשר עד הבית

במקום להזיע על האש בזמן האירוח, הצוות המקצועי של "חינאוי אטליז ומעדני בשר" יגיע ויספק נפנוף מקצועי וידידותי במחיר 860ש' לאירוע של עד 80 איש עם כל הציוד הכרוך בכך, לא כולל הבשר (לרוכשים באחת מחנויות הרשת). בנוסף, ניתן לרכוש בשר למנגל במחירים מיוחדים: 50 ש' לקילו למסת קבבים של חינאוי, או להמבורגר הנעשה במקום.

חינאוי – אטליז ומעדני בשר טל': 1-700-505-507

תירס עצמאות

גילי התירס של כרמל מיוצר ע"י חברת פרי גיל בע"מ ומשווק ע"י חברת אגרקסקו חוזר לשווקים. "גילי" הוא תירס טרי, טעים ומתוק במיוחד. יתרונו של תירס זה בקלות ומהירות ההכנה על המנגל והברביקיו. משווק במארז של 5 קלחים ומארז של 7 קלחים. מחיר לצרכן בשווקים וברשתות החנויות נע בין 6.99-8.99 ש' ל - 1 ק"ג.

המלצת "גילי" ליום העצמאות: למרוח על כל קלח תירס טרי מעט שמן זית, להניח את קלחי התירס הטריים על רשת המנגל,לגלגל את הקלחים במזלג ולהפוך מדי פעם כדי למנוע חריכה, לתבל לפי הטעם ולהגיש חם.

אלכוהול עצמאות

***בירה גולדסטאר משיקה מהדורה מוגבלת וייחודית של בקבוקי גולדסטאר עם תוויות היסטוריות לאורך השנים. מהדורת גולדסטאר רטרו תימכר במחיר כ 31.99 ש'. בנוסף, גולדסטאר מציעה גם חבית 5 ליטר חדשה באריזה ביתית מוצעת במחיר של 54.99 ש' בלבד.

***החברה הסקוטית משיקה לכבוד יום העצמאות יינות איטלקיים, למברוסקו ופרוסקו תוססים וקלים של היקבים "דיסטילרי בוטגה" ו"מדיצי הרמטה" במחירים אטרקטיביים וקלילים: למברוסקו רג'יאנו, קונצ'רטו ופרוסקו ברוט- "איל וינו די פואטי" ב- 55 ש'. למברוסקו רג'יאנו D.O.C אדום יבש ולמברוסקו רג'יאנו D.O.C אדום מתוק ב- 29 ש', ופרוסקו- "איל וינו די פואטי D.O.C ב- 75 ש'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אקססוריז

ברשת DOMO מציעים לקראת חג יום העצמאות ה 60 למדינת ישראל, תבנית אפיה בצורת מגן דוד גבוהה במיוחד להכנה קלה של עוגה לערבי החג. התבנית מוצעת במחיר 199 ש'.

בנוסף, מציגה הרשת במחלקת ה OUTDOOR שלה מגוון רחב ומגוון של מנגלים, גדג'טים ופטנטים לבישול מחוץ לבית, כלים מיוחדים לנשיאה לטיולים, סלסילות פיקניק ועוד. בקולקציה החדשה: מעמד שמן זית גדול לנשיאה מחוץ לבית במחיר 249 ש'. או מגוון כלי מנגל ב- 27 ש' לפריט. להשיג ברשת דומו

גבינה ישנה

לקראת יום העצמאות וחגיגות ה-60 לישראל חברת ''מחלבות גד'' משיקה מהדורת חג מוגבלת באריזה מיוחדת של הגבינה בעלת הטעם הכי ישראלי והנמכרת ביותר ב''מחלבות גד'' משנת 1987- גבינת הצפתית. מחיר מומלץ: 19.70 ש''ח לאריזה של 350 גרם.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully