וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגוש את הבירה

רותם דרוב

15.5.2008 / 13:54

סטלה meet beer תפתח בעוד כשבוע בנמל תל אביב וכשמה כן היא תציע בשר של יוצא ה"קרני בר" וסטלה במחיר שווה לכל נפש

האוכל בנמל תל אביב לא שמור בלעדית לקו המים. "אייסברג וולקנו" הגלידריה- פיצריה היתה הסנונית הראשונה שמיקמה את עצמה בין הביתנים הישנים ועכשיו התופעה מתפשטת עד הכניסה לחניון.

"סטלה meet beer” תפתח בעוד כשבוע תנסה להיות האלטרנטיבה הבשרית של מתחם פנים הנמל. על המיזם וניהול המקום אחראי רוני נייכטלר, שבבעלותו השווארמיה שפעלה במקום: "את האמת, השווארמה הייתה קטנה עלי, הגשמתי את החלום להפוך את המקום לפנינה של ממש, מסעדת בשרים שמשלבת אלכוהול וחיי לילה עם בר והופעות חיות של זמרים ישראלים".

במקום יש בר פנימי וחצר אחורית רחבת ידיים שמשופעת בדק עץ וגינה קטנה עם ספסלים נמוכי ידיים וכריות מפנקות, על כל הצד הקולינרי אחראי יוסי ראשוני שבעברו גם מקדש הבשרים "קרני בר" מרחוב נג'ארה. ראשוני מתכנן חגיגה אמיתית לאוהבי הבשר "כל הבשר הוא טרי ונקנה ממגדלי בקר ברמת הגולן, והוא יטופל במקום עצמו, אנחנו ניישן אותו, וגם נכבוש ונעשן נקניקים, יהיו נקניקיות מרגז מכבש שנכין במקום, פרשוטו ועוד, את כל התוצרת יהיה אפשר לרכוש גם לפי משקל הביתה, הלקוח יוכל לבחור בשר ברמה מדויקת, לא סתם פילה או אנטריקוט אלא גם את גיל הפרה, רמת היישון ורמת השומן"

בתפריט יהיה אפשר למצוא אנטריקוט לפי 29 שקל ל-100 גרם, או מיקס של בשר במשקל 1200 גרם ובו פילה, צלעות ועוד דברים טובים שיספיק לארבעה אנשים, ב- 359 שקל, יושבי הבר יוכלו להתפנק בטאפסים כמו פרשוטו טלה ב-18 שקל, או אספרגוס בגריל ב-22 שקל .

ב"סטלה" דאגו גם לתפריט אלכוהול אטרקטיבי: חצי ליטר בירה סטלה ב-15 שקל או שוט של סמירנוף ב-18 שקל.

"סטלה meet beer” רח' התערוכה 3, בכניסת גלידת מונטנה לחניון. פתוח א'-ד' 10:00 עד 02:00 ומחמישי – 24 שעות ברציפות. טלפון: 03-5444028

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully