וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה חטופה

רותם דרוב

18.5.2008 / 2:06

"מפגש הסטייק" האהובה מתרחבת. סניף ראשון של "מפגש אקספרס" נפתח בצמוד לדיזינגוף סנטר

מתחם דיזינגוף סנטר בתל אביב התחזק השבוע בשחקן רציני: "מפגש אקספרס" שנפתח קרוב לצומת העמוסה של בוגרשוב בואכה קינג ג'ורג' ומציע שווארמה, חומוס ושיפודים. מדובר בסניף של "מפגש הסטייק" המיתולוגי מדרך מנחם בגין.

את "מפגש אקספרס" פתח יריב פישרמן, בנו של רמי, מייסד של "מפגש הסטייק". יריב עובד עם אביו כבר 11 שנה והוא מביא את כל הידע שלו לסניף במרכז העיר: "המטרה היא אוכל מהיר, זאת לא מסעדה כמו בסניף המקורי, שיושבים ופותחים שולחן כיד המלך. פה באים, מזמינים משהו בפיתה או בצלחת, אוכלים והולכים, אבל חוץ מזמן הישיבה הכל בדיוק כמו במקור, הבשרים שלנו, החומוס המפורסם שלנו, וכל הסלטים תוצרת בית".

פישרמן מייצג את המשפחה בכבוד: "מפגש הסטייק זה מותג, מוסד תל אביבי ידוע כבר 40 שנה, המטרה היא לפתוח סניפים נוספים ברחבי תל אביב ולספק את החוויה לכולם, התל- אביבים חולים על האוכל שלנו, את אותו הדבר בדיוק הם יקבלו גם פה"
בינתיים התפריט מציע את הקלאסיקות של השיפודיות במחירים של 21 עד 35 שקל ושווארמה בפיתה ב-22 שקל, או בצלחת ב-40 וכמובן סטייקים במחירים שנעים בין 42 ל-56 שקל. המקום מציע כנפיים ברוטב צ'ילי ב-30 שקל ומגוון של מנות חומוס בטווח של 15-30 שקל.

מפגש אקספרס - קינג ג'ורג' 55 דיזנגוף סנטר. א'-ה' 11:00-24:00 ו' 11:00 עד שעה לפני כניסת השבת מוצ"ש עד חצות. המקום כשר בהשגחת הרבנות ת"א. טלפון: 03-5254060


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully