וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסטיני ושעשועים

רותם דרוב

19.5.2008 / 0:27

לחלל גלריה ארטו התווסף לאחרונה מטבח פעיל שמוציא הפתעות לגינה הקטנה של המקום

"ארטו" בית קפה שהוא גם גלריה שוכן על צומת הרחובות שלמה המלך וזמנהוף בתל אביב. מרכז העניינים מצד אחד ושכונה שקטה ושלווה מהצד השני. את המקום פתחו הזוג אורלי ועמית אפל. הגלריה במקום פועלת כבר שלוש שנים, אך לאחרונה ליצירות האומנות המוצגות במקום התווסף גם מטבח פעיל. במקום מרפסת נעימה ואת הקפה והחצר מעטרים ציורים ופסלים של אמנים מקומיים.

"המון זמן רצינו לפתוח גם בית קפה בנוסף לגלריה, זאת תמיד הייתה השאיפה שלנו", מספר עמית אפל "לפני כשנה, נולדו לנו תאומים ולא יכולתי להשאיר את אורלי שניהלה את הגלריה לבד כל היום, רק היא והתאומים, אז החלטנו להעביר את כל עסקי המשפחה למקום אחד. הרעיון ב'ארטו' הוא להפוך את החוויה האמנותית לחוויה רב חושית. היה חשוב לנו לשמור על צביון הגלריה אבל לתת גם מענה קולינרי. כמעט את הכל אנחנו מייצרים לבד, אורלי יותר נכון, כי היא הבשלנית המוכשרת, אם זה מאפים ביתיים ועד הלימונדה שמיוצרת במקום, הלכנו על תפריט צנוע, קל אבל מפנק"

במקום אפשר להזמין כריך או קרוסטיני עם מגוון גבינות ואפשרויות כמו סנט מור, קממבר וגאודה עיזים ב-34 שקל או דג מטיאס כבוש עם שמנת ותפוח עץ ב-24 שקל, או גבינת ברי מותכת בתנור ומוגשת עם לחם פירות ביתי ב-42 שקל. במקום מוגש גם סלט ארטו מירקות, גבינת פטה וטפנד עם חומץ בלסמי ב-36 שקל.

הקפה שמוגש במקום הוא של בריסטוט ועמית נהנה להדגיש את אוסף היינות ומזמין את כולם ללגום כוס של יין הבית במחיר של 25 שקל בשעת בין ערביים.

ארטו- קפה גלריה, שלמה המלך 12 פינת זמנהוף. פתוח א'-ה' 8:30-22:30 ו' עד 18:30. טלפון 03-5250388. במקום אפשרות לקיים אירועים לעד 40 איש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully