וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו יודעים מה עשיתם בקיץ האחרון

רותם דרוב

26.5.2008 / 0:45

בטח ישבתם בקפה קפה. אז יש לנו חדשות משמחות: לכבוד הקיץ, הסניף בחוף תל אביב עבר שידרוג והתאמה סביבתית

אם נדמה לכם שבכל פעם שאתם מעפעפים נפתח סניף חדש של רשת קפה קפה, כנראה שאתם לא לגמרי טועים. במה שנראה כמו השתלטות מחושבת נפתח לאחרונה סניף שינצל היטב את הפוטנציאל של חודשי הקיץ, על חוף ימה של תל אביב, סמוך לכיכר אתרים: "קפה קפה ביץ" .

את הסניף מנהל אלדד כהן שניהל במשך שנים את עלמה ביץ, מסעדת החוף הוותיקה שצמודה למנטה ריי: "בשנה שעברה היה כאן סניף של קפה קפה שמשום מה לא נחל הצלחה.זה היה פשוט עוד סניף של בית קפה על הים, אבל אם אתה מקים מסעדת חוף על קו המים צריך להיות לה אופי מיוחד. זה לא יכול להיות עוד סניף של בית קפה שאולי יצליח בסביבה עירונית, אבל יתקל בקשיים כשהוא ירד לחוף. הפכנו את התפריט לקיצי יותר: מאזטים, קוקטליים ואלכוהול, ספיישלים של דגים ופירות ים, הכל באווירה קלילה יותר"

ברשת הפנימו את לקחי הקיץ שחלף ושינו את העיצוב. הוסיפו דק מעץ, הרבה במבוק וקש, כיסאות נוח ודרגשים נפרדים משופעים בכריות שלא יתנו סיבה ממשית לזוז במשך כמה שעות.

מנות מהתפריט יוגשו גם בכלים חד פעמיים כדי שהרוחצים יוכלו לצ'פר את עצמם ליד המגבת בחוף. בתפריט אפשר יהיה למצוא גם אגף בריאותי לעוסקים בספורט ובו כריך בריאות – חביתה עם טחינה או סלמון מעושן וגבינה 5% ב-29 או 36 שקל, ושייק בריאות על בסיס פירות ויוגורט ב25- שקל. יש גם מנות של המבורגר, כנפיים, פירות ים ומבצע של צ'יפס וחצי ליטר בירה סן מיגל -ב37 שקל וגם מגש של ארבעה מאזאטים כמו עלי גפן ממולאים, או פלפל קלוי עם לבנה ב-46 שקל.

קפה קפה ביץ' – כיכר אתרים מפלס חוף גורדון. טלפון: 03-5222284. פתוח כל השבוע מ-09:00 עד לקוח אחרון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully