וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור האפבייקד

רותם דרוב

2.6.2008 / 7:46

מקום חדש באבן גבירול בתל אביב מציע קישים ועוגות לפני המפגש שלהם עם התנור

מעשה במשפחת כרמון, שלא מפסיקה לחדש לתל אביבים. רק לפני ארבעה חודשים פתח לירון כרמון עם שותפים את yogo , גלידריה שמוכרת גלידת יוגורט בתחילת שדרות רוטשילד, וכבר אשתו תמר מאגפת את העיר מתחילת רחוב אבן גבירול.

מינוטי שתפתח בימים הקרובים רוצה להיות חידוש בתחום הקונדיטוריה והמאפים ולהקל על מלאכת האירוח בבית. החנות מציעה שלל מאפים ועוגיות, אבל בשלב הראשוני שלהם, לפני האפייה.

"הכול התחיל כשאני ובעלי מכרנו את ארנון ותמר, בית הקפה שפתחנו בהוד השרון. היינו אחרי שנים של עבודה קשה ולקחנו שנה חופש, לטייל עם הילדים, החלטנו לחזור לתחום הקולינריה, אבל כל אחד בדרכו, הבנו שבבית הקפה איגדנו שני מוחות למטרה קטנה, וייטב לנו שכל אחד יפנה לפתח רעיון גדול לעצמו.

תמר, בעלת קונדיטוריה ושירות קייטרינג ברעננה, הבינה שמה שהיא צריכה ביום של ארוע זה לעבוד כמה שפחות. והבינה שזה מה שאפשר למכור לקהל: "קילתיות קפואות לפאי או קיש, מלית קפואה במגוון טעמים, בצק עוגיות מוכן ועוד, הכול מוכן בקונדיטוריה שלי ברעננה, מכיוון שאין לנו מקררים גדולים ואנחנו לא משתמשים בחומרים משמרים, כל המוצרים הם טריים". במינוטי בתל אביב מציעה תמר כרמון שלל מאפים, שדורשים רק חימום בתנור וזהו.

המקום כשר חלבי ואפשר למצוא בו רולים של עוגיות, שדורשים רק פריסה וחימום בתנור - 400 גרם ב-24 שקל, או קיש שמורכב משלושה חלקים: הבסיס, המלית והקרם שמפזרים מעל, במחיר של 40 שקל. יש גם מגשית של שש עוגות סופלה שוקולד ב-29 שקל, או שקיות זילוף קפואות של מוס במגוון טעמים ב-18 שקל ל-300 גרם.

מינוטי- אבן גבירול 5 ת"א, שעות פתיחה 9:00-20:00. טלפון להזמנות 03-5662005

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully