וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וכל הכבוד לשר

רותם דרוב

10.6.2008 / 1:21

הפתיחה של מלון הבוטיק של מתי ורותי ברודו מתקרבת ואיתה גם הפתיחה של המסעדה שמאיימת להיות המקום הלוהט בעיר

אפשר להרגיש את המתח בעיר, לא כל יום מתקרב לפתיחה מיזם חדש של רותי ומתי ברודו, בעלי הקופי בר ביד חרוצים והבראסרי באבן גבירול בתל אביב. אם לא מחשיבים את הבייקרי – חנות המאפים הלוהטת הצמודה לשני המוסדות הקיימים, הרי שהחזון של הזוג חיכה חמש שנים לפתיחה. ובכן, סוף סוף אפשר להגיד: קבלו את מלון מונטיפיורי, מלון הבוטיק בלב העיר תל אביב.

במלון מונטיפיורי יש רק 12 חדרים ומסעדה. אורן שנבל, או בשם המשפחה המוכר יותר "מהברסארי", יד ימינם של מתי ורותי כבר שנים רבות, שופך קצת אור על החזון: "הכוונה היא לפתוח מלון בוטיק בדיוק כמו בערים באירופה". שנבל מקפיד לציין שמדובר קודם כל במלון ולא במסעדה שיש לה חדרים להשכרה: "אנחנו שואפים לספק שירותי מלונאות ורק אחר-כך לנהל מסעדה. אורח שיבוא להתארח אצלנו יקבל יחס מין השורה הראשונה, אין מצב שלאורח לא יהיה מקום במסעדה."

הבניין שמלון מונטיפיורי ממוקם בו נבנה בשנת 1929. ייעודו המקורי היה חדרים להשכרה, בעבר הייתה ממוקמת בו גם מסעדת ארטישוק. המקום קולף עד ליסודות, עם הקפדה שבאה ליישם הוראות מדויקות לשימור המבנה, ונבנה מחדש עם השקעה ניכרת לשמר ישן עם מודרניות.

המסעדה תשלב מטבח צרפתי עם מטבח אסייתי: "זה לא פיוז'ן, לא יהיה על אותה הצלחת טעמים שונים, אבל כן יהיה בתפריט פילה בקר עם כבד אווז, מנה צרפתית קלאסית ולצידה בתפריט יהיו גם נאמז – סוג של אגרולים אסייתים". למרות ההשקעה הניכרת במקום, המפות הלבנות ושמלות הערב השחורות שהמלצריות מקפידות ללבוש, מבטיחים במלון מונטיפיורי כי טווח המחירים יישאר שפוי: "מי שנהג לאכול בבראסרי ובקופי בר, יוכל לסעוד גם פה"

מלון מונטיפיורי – רחוב מונטיפיורי 36 ת"א. הפתיחה בעוד כשבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully