וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצפון תפתח הטובה

רותם דרוב

15.6.2008 / 0:39

ג'אפרו במתחם ההיי טק של יוקנעם תספק ארוחות שף לעובדי האזור וגם סושי למי שחשקה נפשו בקצת מזרח רחוק

לכל חלוץ מתייחסים בהתחלה כמו אל מטורף, רק אחר כך הוא נהפך לחלק מין הזרם. כאלו הם אנשי ג'אפרו - ביסטרו חדש שנפתח במתחם ההיי טק של יוקנעם. ההשוואה לחלוצים מתבקשת, האזור נראה כרגע כמו אתר בניה גדול, אולם הוא עתיד לאכלס בקרוב אלפי עובדים. מיקי מיכאלי ושף יניב גור אריה החליטו ללכת עם החזון קולינרי שלהם.

מיכאלי, איש עסקים ומומחה לשיווק דגים, וגור אריה – שף שהספיק לעבוד גם במסעדת קרן, ומעביר סדנאות במתחמי לגעת באוכל השונים, החליטו להביא את החזון לעמק יזרעאל. כל אחד מהם ציוות אליו את בנו והם יצאו לדרך: "בהתחלה רצינו לפתוח פה פשוט בית קפה", מספר הדר מיכאלי, בנו של מיקי ומנהל המסעדה, "הבניין שבו אנחנו ממוקמים לא מאוכלס עדיין, והבנו שעתידים להבנות פה כמה וכמה בניינים שיאכלסו חברות היי טק. יש התעניינות גוברת של רשתות בתי הקפה המובילות לפתוח פה סניפים, אז החלטנו לבדל את עצמינו מהשאר וללכת על ביסטרו עדכני, שמשלב את תרבות חיי הלילה. בעזרתו של יניב גור אריה שיכללנו את התפריט, והשף מקפיד על איכות חומרי גלם מהמעלה הראשונה. אנחנו נהנים לכנות את ג'אפרו ביסטרו-שף, כלומר יש פה שף שיש לו חזון, אבל הטייטל לא מאיים כמו 'מסעדת שף'."

ואכן חזון יש גם יש , גור אריה החליט להביא אל העמק את המטבח המולקולרי. בועות ציזיקי מעטרות את צלעות הטלה שמגיע מלווה בעלה מנגולד מגולגל עם בורגול ומחירו 114 שקל, עוד בתפריט: שרימפס בקרם חצילים וחמאת עגבניות ב-42 שקל, ויש גם כבד אווז נימוח על קרם ערמונים מעוטר בעיטורי קקאו קריספיים ב-72 שקל.

לג'אפרו יש עוד ייחודיות- שליש מהמסעדה מופרד במחיצה ומאחוריה ישנו בר סושי שם אפשר לטעום טונה אדומה עם רוטב וואסבי מתוק וקרמל חריף ב-46 שקל. לקינוח אפשר לדגום את הברולה קוקוס שמחירו 42 שקל.

ג'אפרו –צומת יוקנעם המושבה, בניין משולם לווינשטיין במתחם ההיי טק החדש. טלפון 04-9891988 שעות פתיחה: כל השבוע מ-12:00 עד לקוח אחרון. עיסקית בימים א'-ה' 12:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully