וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופה סינית

קליה מור

21.6.2008 / 1:57

כאשר נזקקים לחוכמות עתיקות, אין כמו לפנות למסעדת סינג לונג - הסינית של הסינים, שבמחיר סמלי מספקת ארוחות מוצלחות ביותר

הימים הם ימי ציפייה, שכן הגורמים הרלוונטיים עומדים להחליט אם הסייפת נעם מילס תשתתף באולימפיאדה הקרובה - מה שאומר שנוכל להתגאות באוהד שלנו, שהוא המאמן שלה - או שמא תישאר בארץ ותדקור בחרבה רק אנשים שאינם מחזיקים בעיניים מלוכסנות. מכיוון שאני ידועה בכוחות השחור שלי, אני מחליטה לבצע כישוף סיני עתיק שישלח את נעם ואת אוהד היישר לבייג'ין. כדי שהכישוף יתבצע על הצד הטוב ביותר דרושים לי: א. חבר של אוהד, ב. אוכל סיני. הרבה אוכל סיני.

בדיוק לשם כך מוזעקים ש', שעומד בקריטריון א', ומסעדת סינג לונג, שהיא כידוע הסינית של הסינים, ולא חלילה סינית של לאומים אחרים שאין אנו חפצים לכשפם, ולכן עומדת בקריטריון ב'.

ש' כבר בדרך, ואני מבקשת מסינג לונג שתי ארוחות עסקיות (41 שקל האחת). ההתלבטות בין המנות קלה הפעם במיוחד, מאחר שמגוון המזונות שצורך ש' מצומצם (למרות שהוא מכחיש את זה). הוא לא אוכל בשר בקר ולא בשר לבן, גם לא דגים או פירות ים. אה, וגם לא חצילים, כלומר כן אבל לא באוכל סיני. לפי הסימנים הוא גם לא בעניין של עוגות גבינה, אבל זה כבר לא קשור עכשיו. ובקיצור, אני מזמינה עוף, עוף ועוד עוף, וליתר דיוק מרק עוף תירס וסלט סיני כמנות הראשונות, עוף פטריות ובמבושוט לצד אורז מאודה, וכן עוף בדבש עם אגוזי קשיו ופקאן בתוספת אטריות ירקות כמנות העיקריות, ובננה מטוגנת כמנה אחרונה (תוספת של 8 שקלים), כי לא היה עוף בקינוחים ותמיד צריך לקוות לטוב.

שרדונה מושחת

כשש' מגיע אני מושיבה אותו במרפסת ומביאה בקבוק שרדונה צונן ושתי כוסות. ש' חושב שהכישוף לא יעבוד כי משתתף בו בקבוק שרדונה שהגיע אלי בצורה מושחתת, וכדי להתנקות מהחטאים שמוצמדים לי שלא בצדק, אני מבטיחה לספר את האמת. אז בשבת נסעתי לחינאווי להצטייד בכמה בקבוקי אלכוהול. אחרי ששילמתי על הסחורה ממיטב כספי, הפקרתי אותה לגבר נחמד שארז אותה ואז שילח אותי לדרכי. מאוחר יותר, באוטו, אחרי שהתחלנו לנסוע, גיליתי שאל השקית שלי הצטרף גם בקבוק שרדונה שכנראה עמד על הדלפק. ולא, לא שבתי להחזיר אותו.

אחרי שאנחנו משיקים כוסות ומודים כי שרדונה גנוב ימתק, האוכל מגיע מוחבא בקופסאות הקרטון הסיניות החינניות. המרק מוצלח למדי, אם כי מעט דליל, הסלט מצוין במתיקותו ובדקותו, מנות העוף נדיבות ומשמחות. ש' אוהב יותר את ורסיית הדבש וטוען כי הקשיו והפקאן הולכים יופי ביחד. אני מחבבת יותר את זו עם הפטריות, למרות שהרוטב שלה חסר עדינות, לאורז אין לנו טענות, אולם לאטריות יש. הן פשוט לא טעימות באופן מיוחד. אחרי שנלחשים לחשים האמורים לחזק את הכישוף, אנחנו נפנים לקנח בבננה, וזו מתגלה כמוצלחת ביותר. חמה, נעימה ומצופה בשומשום.

אני משלחת את ש' לדרכו בידיעה שעשיתי כל שביכולתי. למחרת אני מתבשרת שהכישוף הצליח. נעם סייפה את דרכה לאולימפיאדה, ולי נשאר חצי בקבוק שרדונה לשתות לחייה.

סינג לונג. סלמה 134 תל אביב. טל' 5375184. משלוחים: כל השבוע 12:00- 23:30.

בקטנה

שירות: יופי

זמנים: עד שעה

אריזה: קופסאות קרטון נוסטלגיות

בעד: עוף זה ציפור

נגד: אטריות, שפרו טעמכן

תמורה לכסף: בטח

שורה תחתונה: סינג א לונג וויד מי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully