וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק הוא טעם החיים

רותם דרוב

19.6.2008 / 1:41

רשת בליקר בייקרי והמתוקים המעלפים שלה ינסו את מזלם בפינה המקוללת בפרישמן פינת ריינס בתל אביב

סניף חדש של רשת "בליקר בייקרי" נפתח לאחרונה בתל אביב, בפינת הרחובות ריינס ופרישמן.

בליקר בייקרי צמחה מתוך מסעדה איטלקית בשם לוקה במרינה של הרצלייה, שם היה הקונדיטור אורן בקר אמון על הקינוחים. אל לוקה הצטרפו בליקר קיטצ'ן בר, מעין לאונג' בר בקניון ארנה, וה"בליקר בייקרי" מאפייה-בית קפה במתחם יכין-סנטר בפתח תקווה. אחר כך נפתחו סניפים נוספים ומפה לשם הבליקר בייקרי הפכה לרשת.

אחרי שאיגפו את תל אביב ממזרח וצפון החליטו בקר ושותפיו שהם מוכנים לעיר הגדולה,לפתיחת הסניף המפואר ביותר ובקרוב יפתחו גם סניפים נוספים של בזיכרון יעקב ובנתניה.

הסניף התל אביבי מכיל כשמונים מקומות ישיבה. מלבד ההיצע האדיר של עוגות מכל הסוגים וקינוחים שמרטיטים לבבות, מבטיח אורן בקר גם תפריט אוכל: "אנחנו רוצים לשדר בסניף התל אביבי חווית קניה, בדיוק כמו בפתח תקווה. מלבד העוגות והמאפים, יהיה מטבח עשיר במקום שיספק ארוחות בוקר, קישים, פסטות, סלטים ואפילו אוכל אסייתי, יהיה מעניין לראות כיצד הקהל התל אביבי יקבל אותנו".

בתפריט אפשר לטעום מגוון של קישים כמו קיש ים תיכוני אטו קיש יערן שמכיל מגוון של סוגי פטריות שונים כולם במחיר של 39 שקל, יש גם סטייק סלמון שמונח על מצע בורגול ב-64 שקל ומגוון של ארוחות בוקר שונות בטווח מחירים סביב 45 שקל לארוחה. המתוקים מגיעים מדי בוקר לתל אביב מפתח תקווה.

בליקר בייקרי, פרישמן 54. 035271414. שעות פתיחה א-ש' 8:30-24:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully