וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקית למתקדמים

רותם דרוב

2.7.2008 / 17:59

מהי שאפתנות? לפתוח מסעדה איטלקית כשרה מתחת לשגרירות איטליה בישראל. שאול זוארץ לא מפחד

מסעדה איטלקית חדשה נפתחה לאחרונה בתל אביב והפעם היא גם כשרה למהדרין. "לה קוצ'ה" נמצאת מתחת לאף של שגרירות איטליה ולשכת הסחר איטליה-ישראל במתחם בית הטקסטיל מול גן צ'ארלס קלור, מה שאומר: נוף לים.

את הטרטוריה החדשה פתח שאול זוארץ , שניהל בעבר את "דיה" מסעדה טריפוליטאית של הוריו ברמת השרון. מה הקשר לאיטליה? זוארץ מסביר: "אמא שלי טריפוליטאית, אבל כשהייתה ילדה נמלטה לאיטליה וחיתה שם מספר שנים כפליטה עם משפחתה, עד היום יש לי עדיין משפחה ברומא, אני מחובר לאוכל האיטלקי לא פחות מלטריפוליטאי".

כל הפסטה מיוצרת במקום. מעלי הלזניה ועד הניוקי והרביולי על המילויים השונים שלו. במקום גם אופים את הפיצות ומכינים את הקינוחים: "במשך שבועיים חיפשתי פרמז'ן כשרה שגם ראויה למנות שלי, חשוב לי להעלות את הרמה הקולינרית לשומרי הכשר, אבל עדיין לשמור על טווח מחירים שפוי, אני נתקל בבעיות מצד שומרי הכשר למהדרין, כי יש לדתיים קונספט מובנה למסעדה חלבית כמוני, היא צריכה להגיש הכל מהכל כולל בלינצ'ס, פסטות, פשטידות בקיצור כל מה שנוגע בו חלב, אני נאלץ להסביר להם את הקונספט האיטלקי, אבל אני אופטימי ביחס לעתיד".

ואכן עם האיטלקים האותנטים שמסתובבים במתחם אסור לזוארץ לפשל, במנות הפתיחה אפשר למצוא קפריזה עם עגבניות מוצרלה ובזיליקום ב-32 שקל ולזנייה עם חצילים ב-45 שקל. מנת הדגל של "לה קוצ'ה" היא קשיו-פפה, מין טוויל פרמז'ן אפוי בצורת סלסלה ובתוכו פטוצ'יני, מקור המנה מסיציליה ומחירה 46 שקל. מחירי הפיצות נעים בין 27 ל-35 שקל וכוס יין של הסדרה האזורית של כרמל תעלה 16 שקל. במקום מוגשות עסקיות ב-40 שקל עד השעה 16:00. התפריט בהרצה ובעתיד יתווספו לתפריד מנות דג.

לה קוצ'ה – קופימן 2 תל אביב. שעות פתיחה - א-ה 8:00- חצות. ו' עד כניסת השבת ובמוצ"ש. טלפון 03-5108444 . המקום כשר למהדרין בהשגחת הרבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully