וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו כריך וחזרו לקוביה

רותם דרוב

16.7.2008 / 17:14

הנצר החדש למשפחת "רולדין" ההולכת וגדלה יתחשב בעובדי ההי טק של רמת החייל ויציע מגוון גדול של כריכים מוכנים לקחת

רשת רולדין הותיקה פתחה סניף ברמת החייל. הרשת קיימת כבר 19 שנה במכירה מדלת לדלת, כמו שמספר אחד הבעלים דודי קינן: "כולנו היינו חיילים משוחררים ופתחנו את החנות הראשונה שלנו ברמת השרון, היינו אוספים מתכונים מנשים מבוגרות ממזרח אירופה שהיו יודעות להכין עוגות כמו שצריך ולאט לאט התמקצענו, היום אני לא מאמין שההתחלה שלנו הייתה עם בלנדר ידני וגיגית, מערבלים בצק במחסן האחורי של החנות"

קינן יודע לסמן בדיוק את הנקודה שבה התחילו להצליח: "הכל התחיל בחנוכה, עד אז היינו קונדיטוריה פשוטה ולא ייחודית, אבל אמא שלי שהיא בשלנית מעולה הביאה לנו מתכון לסופגניות, ואמרה לנו שסופגניה טובה חייבת להיאכל תוך 4 שעות מרגע הטיגון. הבעיה הייתה שבחנות הקטנה שלנו ברמת השרון לא היה מספיק מקום כדי לטגן סופגניות ולכן הוצאנו את אגן הטיגון למדרכה והתחלנו למכור לעוברים ושבים, ההצלחה אז הייתה מטורפת, אנשים לא ראו כזה דבר, הם קיבלו הוכחה לכך שהסופגניות טריות, היו פקקים ברחוב סוקולוב כי אנשים היו חונים באופן לא חוקי ונעמדים בתור, היינו מקצים 5 סופגניות לכל בנאדם כדי שיישאר לאחרים, זה מה שנתן לנו את הפירסום הכי גדול ואת הפוש לפתוח עוד ועוד סניפים"

במה שונה הסניף החדש מ-20 האחים הגדולים שלו?

"התנועה פה שונה, הסתכלתי על התורים הארוכים בשעות הצהרים בכל המסעדות ובתי הקפה באזור, עובדי הסביבה מקבלים זמן מוקצב להפסקת צהרים ומבזבזים את רובו על המתנה לשולחן, או לסנדוויץ' שיהיה מוכן, אצלי הכל מוכן מראש כמה רגעים לפני, יש לי מקרר גדול עם סלטים וסנדוויצ'ים, כל אחד בא ולוקח סלט בסיסי לפי טעמו ויכול להוסיף לו תוספות כמו אנטיפסטי, בורגול עם נענע, או פרפרי פסטה עם צ'ילי מתוק".

סלט יעלה בבין 14 ל-36 שקל ותוספות לסלט יעלו שבעה שקלים. במקום אפשר לרכוש גם מוזלי מתוק בטעמים שונים כמו קריבי – בננה בקרמל,תפוזים, יוגורט וקוקס קלוי. וגם מוזלי מלוח – קינואה מתובלת בקרם פלפלים, ירקות אנטיספטי ויוגורט ,כולם במחיר של 22 שקל. מחיר הכריכים: בין 22 ל-28 שקל. הקפה שמוגש במקום הוא מתערובת ייחודית של רולדין.

רולדין רמת החייל - הברזל 28 תל אביב
שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-20:00 ו' 07:00-15:00
טלפון: 03-6445026


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully