וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקירתי, העוף מוכן

רותם דרוב

20.7.2008 / 0:34

"דארלינג" החדשה בכיכר רבין מביאה איתה ניחוחות של עופות צלויים ברוטיסרי בשיק של שוק פריזאי

אוכל הרחוב במתחם כיכר רבין עומד להשתדרג ברצינות עם "דארלינג" שנפתחה על ידי ערן לב, בעל ניסיון ארוך בתחום הברים, צחי מיימון ויואל ארדיטי שהיה בעבר סו-שף ב"רפאל" וב"הרברט סמואל" ושף במלון פארק פלזה בלונדון.

"הכל התחיל כשחזרתי מפריז", מספר ערן לב, "ראיתי שם בשווקים של המקומיים תנורי ענק עומדים ליד הקצבייה וכולם אוכלים בתאבון כשהריחות משגעים את כל השכונה, חזרתי לארץ ושאלתי את יואל מה הקטע בדיוק, יואל ענה לי שזה הרוטסרי הצרפתי, וזה במקרה האוכל האהוב עליו, החלטנו שראוי לפתוח מקום שכזה גם בתל אביב, אוכל פשוט לא מתוחכם אבל ברמה גבוהה מאוד, ונותן ערך לכסף"

הרוטיסרי, כך מסביר התפריט של "דארלינג", הוא תנור ענק המבוסס על טכניקה מיוחדת של צליית בשר ועוף, האש החשופה ניתזת ישירות על הבשר המסתובב ומאפשרת צלייה מהירה, מתחת לבשר הנצלה בתחתית התנור הענק נחים ירקות שורש ותפו"א שסופגים את טעמי הבשר הנצלה מעליהם.

היומרה הקולינרית היא צרפתית, אבל התפריט כולו הומור בריטי: "רבע,דארלינג?" – ארוחת רבע עוף עם תוספת ב-32 שקל, או "חצי דארלינג?" – שזה בדיוק אותו דבר רק עם חצי עוף במחיר של 38 שקל, "את כל הדארלינג? תודה דארלינג" (אתם כבר הבנתם למה הכוונה) מוכרים 48 שקל. המקום מציע גם ברביקאן – ארוחת שוק טלה ב-42 שקל ואיטון כריך שוק טלה עם טחינה וירקות ב-34 שקל.

מחשבות על התרחבות יש גם יש ובעתיד יפתח סניף שני ברמת החייל. המקום גם מכין ארוחות גדולות לעשרה עד 150 איש בהתראה של יומיים בלבד.החל מחודש אוגוסט יהיו גם משלוחים לרחבי תל אביב.

דארלינג- כיכר רבין 8 תל אביב טלפון 1-700-70-8765. פתוח כל השבוע 11:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully