וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרה על המשקל

רותם דרוב

24.7.2008 / 0:02

מסעדת גשן החדשה מציעה בשר כשר ומנות שיוגשו לפי משקל והתוספת שתופסת: אורז מיוחד ליד

בשורה משמחת לקרניבורים שומרי הכשרות. גשן היא מסעדה כשרה חדשה שנפתחה ברחוב נחלת בנימין. המסעדה, שמתמחה בבשרים ונפתחה על ידי שלושה שותפים, גיא לוי שהיה השף של אולם האירועים "קסיופיאה" במתחם ארנה בהרצליה, ושני יוצאי פאפאגיו דקל לוי ואורן שם טוב שהחליטו לפתוח מסעדה משלהם.

המסעדה תעבוד על עיקרון השרינג – מנות שאפשר להתחלק בהן. דקל לוי מסביר: "לא חייבים להתמקד רק בנתח בשר אחד. אם הגעת עם חברים, או בזוג תוכל להזמין פלטה של מגוון בשרים וליהנות מכולם".

מהבשר אפשר יהיה להתרשם עוד לפני שהוא יפגוש את האש, במקרר הגדול שניצב בתוך המסעדה ובמקום מציעים מנות של בשר לפי מדרגות משקל: מ-200 גרם ועד קילו, שיכול להגיע כנתח אחד וגם כפרוסות עשוית בדרגות צלייה משתנות. אנטרקוט יעלה 69 שקל ל-200 גרם, סינטה תעלה 98 שקל ל-400 גרם ו-190 שקל ל-800 גרם ויש גם פילה בקר וצלעות עגל חלב. גיא לוי השף גאה בסוגי האורז השונים שמלווים את המנות: "יש לנו אורז אדום אינדיאני, סוג של אורז בר שגדל בצפון אמריקה, צבעו אדום והוא מתפוצץ בזמן הבישול כמו פופקורן, יש גם אורז פרא ממש, שצבעו שחור והוא גדל בשולי שדות האורז באופן עצמאי לגמרי"

עוד לפני הבשר מציעים בגשן גם מנות פתיחה כמו טריו כבד קצוץ –טבעי, עם זוקיני ועם חציל ב-38 שקל, ובריזאולה שייטל- בשר כבוש שמגיע עם בלסמי מצומצם ב-42 שקל, ואם נשאר לכם מקום למתוקים, יש פאדג' שוקולד בתוך מרק מנגו ב-36 שקל.

"היה לנו חלום לפתוח מסעדה ולשלב בה את כל הידע והרצונות שלנו", מספר דקל לוי, "החלטנו להביא את התפיסה הקולינרית שלנו ואת תפיסת העולם שלנו לגבי איך משרתים לקוח ואיך מסעדה צריכה להתנהל". המקום מציע גם חדר אירועים פרטי שיכול להכיל עד 40 אורחים. עסקיות מוגשות מ-12:00 ועד 17:00

גשן, נחלת בנימין 37. שעות פתיחה א'-ה' 12:00-24:00 ו' 12:00 עד כניסת השבת , מוצ"ש עד 24:00. טלפון 03-5600766. כשר בהשגחת הרבנות ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully