וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים לתחת של הברווז

רותם דרוב

24.8.2008 / 16:50

בית קפה ביום, מגה בר בלילה, המיקום הכי מרכזי בתל אביב ואם תעמדו בזוית הנכונה אפילו תרגישו בריזה. נא להכיר - Ganna 71

איך לא חשבו על זה קודם? על גג גן העיר בצד שפונה לאבן גבירול נפתח ganna71. בית קפה ביום, מגה בר בלילה. שלומי ציון, אחד הבעלים מספר על החזון: "אנחנו כמה חבר'ה עם עבר של מסיבות במקומות מעניינים בתל אביב. כולנו ניהלנו מקומות והחלטנו שהגיע הזמן לפתוח מקום משלנו. יש לנו את הקהל שלנו שהולך אחרינו, ואנחנו מקווים ש 71ganna ייהפך לדבר החם הבא של תל אביב".

על המטבח יהיה אחראי השף יניב בוטבקה שעבד ב"לבנטיני" בנווה צדק ולאחר מכן גם ב"פאקו": "כרגע בשעות הבוקר המקום מתפקד כבית קפה. השאיפה היא להפוך אותו לאט לאט למסעדה שמגישה מנות קלילות לצהרים, בלילה, כשהמקום יהפוך לבר, אפשר יהיה לנשנש מנות בר כמו טורטיות וסאביצ'ה".

בקרוב מאד המטבח יתחיל לעבוד במלוא המרץ. בין המנות שצפויות להיות מוגשות: פלטת גבינות עם פירות ב-55 שקל, או פיצה מרגריטה ב-34 שקל. בהמשך מבטיחים ב-71ganna , יהיו גם ארוחות בוקר. שלומי ציון מבטיח גם הופעות של אומנים. ואולי יום אחד יגמר גם שיפוץ באבן גבירול ואז הנוף יהיה ממש פסטורלי.

Ganna 71, אבן גבירול 71 תל אביב, גג גן העיר. בית הקפה יפעל כל השבוע מ-8:00-20:00 ואילו הבר יפעל מ-21:00 עד אחרון הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully