וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע שני

רותם דרוב

27.8.2008 / 17:36

מעדניית "טבע הבשרים" שנפתחה לאחרונה ברמת השרון מנוהלת על ידי נצר לרשת מי ומי. כבוד

אפשרות חדשה נפתחה בפני חובבי הגורמה ברמת השרון, חנות מפעל חדשה ל"טבע הבשרים" שנפתחה במרכז שופינג מאגדת בתוכה מלבד מבחר בשרים גם יינות מיקבי גורמה מקומיים, גבינות טובות ועוד, את המקום פתחה סער פורמן- נוה שמשפחתה היא מבעלי מפעל הבשרים: "פתחתי את המעדנייה דווקא ברמת השרון כי אני מאמינה באזור, יש פה יציבות, עסקים לא נפתחים ונסגרים כהרף עין אלא תוקעים יתד לשנים ארוכות"

את הניסיון בתחום הקולינריה פורמן- נוה מביאה משנים רבות בתור ילדה במסעדות מי ומי שהיו בבעלות אביה "גדלתי עם בשר אפשר להגיד, אני בעסקי המסעדנות מגיל אפס, תרתי משמע", היא אומרת, "המטרה פה היא לתת ללקוח חווית קניה, בגלל זה החנות מעוצבת בצורה אסתטית, גם אם תוריד הכל מהמדפים ותמכור פה בגדים למשל, עדיין תהיה פה חווית קניה"

על המדפים אפשר למצוא פרלינים ושוקולד של גליתא, בתחום היינות "טבע הבשרים" מתהדרת בשני יקבים ייחודיים: יקב כפיר ויקב אבידן. מחיר בקבוק של כפיר נע בין 98 ל-118 שקל ואבידן יעלה כ-70 שקל. המקום מציע גבינות ממחלבות בוטיק קטנות כמו עין כמונים" ומיי דיר מחלבה צעירה מכפר נטר, יש גם שמן זית של שמנא ממושב חגור ופסטה מיובאת. במקום אפשר לרכוש גם עוגות ובימי שישי לחמים.

בכל זאת התכנסנו כדי לדון בבשר. פילה בקר מיושן יעלה במקום 130 שקל לקילו. סינטה בקר מיושן תעלה 75 שקל לקילו, לגבי המחירים שכאמור לא מתאימים לכל כיס אומרת פוגמן- נוה "אני מודעת לרמת המחירים הגבוהה, אבל אני מבטיחה שהמוצרים הם מהשורה הראשונה, ולא תמצאו אותם במקומות אחרים במחיר זול יותר, לעומת זאת בתחום הבשר אני יותר זולה אפילו מכל רשת שיווק גדולה אחרת, פשוט כי אני מוכרת אותו ללא פערי תיווך"

ב"טבע הבשרים מבטיחים כל יום שישי טעימות של גבינות, בשרים מעושנים ויינות ולקראת החגים יהיה גם גפילטע פיש וכבד קצוץ במשקל.

"טבע הבשרים", מרכז שופינג –סוקולוב 34 רמת השרון. טלפון 03-5405668. ימים ב'ף ד' ו-ה' 10:00-20:00 ביום ג' עד 16:00, ביום ו' 9:00-15:00. בשבת ובראשון סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully