וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוספת שתופסת

לרה רוטר

28.8.2008 / 17:26

את משקאות הבריאות של רי בר אפשר לקבל עכשיו כשהם מחוזקים בתוספי מזון. לבריאות שיהיה

רשת משקאות הבריאות הפונקציונאליים "רי בר" מציעה בימים אלה שלל משקאות על בסיס יוגורט פרוביוטי, סורבה פירות פרווה או מיץ טבעי שאותם ניתן לקבל עם "חיזוק" המורכב מתוספי תזונה בהתאם לצורך ולמצב הנפשי בו מצוי כל אחד.

משקה בשם RE;CHARGE למשל, מבוסס על יוגורט פרוביוטי בתוספת בננה, גרנולה ודבש. תוסף המזון שהוא מכיל נקרא "חיזוק אנרגיה" המורכב מויטמין B12, חומצה פולית, תה ירוק וג'ינסנג קוריאני אדום. משקאות מחוזקים נוספים הם RE;LAX המבוסס על יוגורט וסורבה פסיפלורה ומכיל חיזוק מרגיע המורכב מויטמיני B קומפלקס ופסיפלורה, RE;FRESH, RE;VIVE, RE;JOY, RE;FEMME ועוד, הם כולם משקאות המכילים מרכיבים ותוספי מזון המיועדים להענקת פונקציות שונות לצורך אותם.

גם לילדים יכולה האתנחתא הזו לבוא טוב. לאחרונה השיקה "רי בר" מקפא יוגורט, ממש כמו סורבה או גלידה שמגיע עם תוספות שונות כמו שלווה, פרג, חלבה, פירות ועוד. בנוסף מציעה הרשת גם מיצי פרי המגיעים ללא תוספי התזונה.

נא להכרי - הכרום פיקולינט והאבץ גלוקונט

תפריט הרשת מאד מפורט, ליד כל משקה מופיעה רשימת המרכיבים מהם הוא עשוי ובתחתית העמוד ישנו פירוט של מרכיבי "החיזוקים". ובכל זאת, להדיוטות, אני מוצאת צורך להרחיב בדבר כמה תוספי מזון ספציפיים המופיעים שם והם הכרום פיקולינט הכלול במשקה RE;DUCE האמור לדכא את תחושת הרעב ולעזור לדיאטה והאבץ גלוקונט המופיע במשקה RE;COVER שהינו משקה המכיל חיזוק חיסוני.

הכרום פיקולינט הינו מיקרו-מינרל שנמצא באופן טבעי בשמרי בירה, דגנים מלאים, קטניות, ברוקולי, פטריות ושזיפים. כרום הוא רכיב הכרחי בפעילות הגלוקוז המעלה את יעילות האינסולין. הוא מגביר את הרגישות לאינסולין ומסייע בהורדת גלוקוז בדם באנשים בריאים ובסוכרתיים ומעלה בניית חלבונים. זו הסיבה להצהרות שנשמעו סביבו בשלהי שנות ה-80 "קח כרום פיקולינט, תאבד שומן ותרוויח שריר". אך מספר מחקרים שנעשו לאחרונה הראו נזק שנגרם על ידי הכרום פיקולינט לחומר הגנטי ה-DNA העלול לחולל סרטן ומוטציות אחרות. מחקרים אחרים הציגו אנמיה, חסר דם, שינוי בתפקודי כבד ואי ספיקת כליות וזאת אחרי מספר חודשים של נטילת הכרום. יש לציין שהתוסף הנ"ל נמכר ברשתות הטבע ללא מרשם, הוא לא הוכרז כמסרטן אלא ישנה מחלוקת לגבי יעלותו והכדאיות בשימוש בו. בכל זאת, חיפוש קצר בתוספים המוצעים כיום בשוק, יוביל לכאלו בעלי אותה פונקציה ושאין לגביהם מחלוקת.

האבץ גלוקונט, לעומתו, הוא מיקרו מינרל המצוי בכל תא בגוף ונחוץ לפעילות תקינה של מערכת החיסון. הוא נמצא יעיל בטיפול בהתקררות ובדלקת גרון ויראלית. כמו כן, האבץ חשוב לתפקוד תקין של מערכת המין הגברית, כולל ייצור הזרע והורמוני המין ולכן מועיל במקרים של בעיות פוריות וכן הגדלה שפירה של הערמונית. תוסף זה מסייע גם במצבי לחץ, נשירת שיער ובעיות עור, בעיקר אקנה. יעילותו של תוסף זה הוכחה במחקרים.

מלבד שני המרכיבים הללו, התפריט של "רי בר" ברור ונהיר ואם במקרה הילד הוא דווקא זה שזקוק לחיזוק יש גם את ה-RE;PLAY , משקה המיועד לילדים המכיל חיזוק המורכב מויטמין C, סידן ותמצית שורש הצמח אסטרגלוס סיני המיועדת בעיקר לחיזוק המערכת החיסונית.

טווח מרים: 19-25 ש"ח למשקה, תלוי במרכיבים ובוגדל.
רשת "רי בר": קניון איילון, דיזנגוף סנטר, קניון גבעתיים, קניון סביונים, קניון הזהב, גרנד קניון חיפה, אבן גבירול 84, ת"א, הולמס פלייס פ"ת, גו אקטיב ראשל"צ, ובמכון וינגייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully