וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רב הוא הנוי

רותם דרוב

3.9.2008 / 17:02

את מקומה של מסעדת "כנאפה" האהובה תתפוס בקרוב noi- positive food, שבעליה מבטיחים אוכל בריאותי, אבל שמח

סגירה של מוסד קולינרי היא תמיד דבר עצוב, גם אם, עם להשתמש במושגים מעולם הטלוויזיה, הוא נסגר הרבה אחרי שקפץ מעל הכריש ותהילתו מאחוריו. כזאת היא מסעדת "כנאפה" ששכנה בפינת הרחובות פרישמן ושדרות ח"ן ובימיה הגדולים סיפקה חומוס ראוי, ארוחות בוקר הורסות וכנאפה מנחמת.

למרבה השמחה, הפינה האטרקטיבית לא תישאר מיותמת. בימים הקרובים תפתח במקום מסעדה חדשה noi- positive food . גבי סמלסון, שסיפק בעבר ייעוץ קולינרי לחברות גדולות כמו שטראוס ורשת מלונות דן מופקד על המטבח ומסביר את משמעות המושג אוכל חיובי: "אנחנו ניתן אופציה שפויה לטרנד של מזון הבריאות. אנחנו לא נגד בשר ונגיש גם מנות בשריות אבל נשתדל לשמור על הפן הבריאותי, לא חייבים כל דבר למשל לטגן בשמן.

"אני רואה טבעונים, או צמחונים שעבורם אוכל הוא מועקה, ירידה לפרטים קטנים - איפה העוף גדל ומאיפה הגיעו הביצים, אז אני מודיע שאצלנו הכל יהיה באהבה, אנחנו פשוט שונאים קיצוניות מכל סוג שהיא, הקפה, הביצים והירקות יהיו אורגניים, לא נעגל פינות ונשים דגש על חומרי גלם, שום דבר לא יהיה מוכן מראש, לא הרטבים ולא הסלטים, שום דבר לא יהיה משומר או עם תוספות של כימיקלים, הכל יהיה מוכן במקום, חוץ מזה אני מת על הפינה הזאת, תל אביב במיטבה, תראה כמה ירוק יש בעיניים למרות שזה מרכז העיר".

ב"נוי" מתעדים להגיש ארוחות בוקר, מנות בשר מפתיעות כהגדרתם ("התפריט עדיין לא מגובש" הם אומרים) סלטים מרקים ומגוון רחב של מנות צימחוניות.

noi- positive food שד' חן 59 פינת פרישמן.

  • עוד באותו נושא:
  • נוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully