וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריצים של אושר

רותם דרוב

7.9.2008 / 1:35

בוטיק גבינות ריחניות, בדיוק מה שהיה חסר בנווה צדק. עכשיו כבר יש. תכירו את פרומז’רי צאן אל, מעמק יזרעאל

בוטיק גבינות חדש נפתח לאחרונה ברחוב שבזי בנווה צדק. פרומז'רי צאן אל מביאה את הגבינות היוקרתיות לשכונה היוקרתית היישר מעמק יזרעאל.

מחלבת "צאן אל" מייצרת גבינות איכות מחלב עזים כבר 12 שנה. בנם של מייסדי המחלבה, יואב אליס החליט שהגיע הזמן להגיע אל העיר הגדולה כדי למכור את מיטב התוצרת: "למדתי בישול, ועבדתי בתחום המסעדנות והחלטתי שהגיעה העת ליזום. כל השנים עבדנו עם כל מיני משווקים פרטיים, האמת המרה היא שכל כמה שנים משווק אחר היה קונה מאתנו סחורה ונעלם עם הכסף, החלטנו שאנחנו צריכים למכור את הגבינות שלנו בעצמנו, גם במושב וגם בתל אביב"

פרומז'רי צאן אל מתפקד גם כבית קפה קטן. משעות הערב אפשר לטעום את שלל הגבינות עם פלטת גבינות במשקל 120 גרם בליווי ירקות ופוקאצ'ה שאליס אופה במקום ב-38 שקל, פלטה זוגית במשקל 240 גרם תעלה 69 שקל ומשפחתית עם ארבע פוקא'צות חמימות וגבינות במשקל 400 גרם תעלה 99 שקל. במקום יש גם מוזלי עם יוגורט עזים,מחית בננה, גרנולה, פירות מיובשים וטריים ב-29 שקל ומאפה עזים חם – בצק פילו, פרי העונה, גבינת פיקודון, ואגוזים מקורמלים ב-14 שקל. כל הגבינות עשויות מחלב עזים, והרגישים ללקטוז ישמחו לגלות שאפילו את הקפוצ'ינו מכינים פה מחלב עזים.

אפשר גם להצטייד בגבינות טובות למקרר הביתי. במקום ישנו מבחר של 30 סוגי גבינות ולראש השנה יש גם דבש ממושב ציפורי ("של השכנים" אומר אליס) ב-35 שקל ל-350 גרם.

פרומז'רי צאן אל, שבזי 61. טלפון 077-5010668. שעות פתיחה א'-ה' 8:00-23:00 ו' עד 16:00 ובמוצ"ש מ-21:00. הגבינות כשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully