וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הכבוד לשר

רותם דרוב

22.9.2008 / 16:58

עוד מסעדה כשרה נפתחה בירושלים, במבנה של מלון מונטיפיורי. הבעלים אופטימים: אנחנו מכוונים לכולם, האוכל פה לא נופל ברמתו משום מסעדה אחרת בארץ

"אנג'ליקה", היא מסעדת שף חדשה שממוקמת במבנה של מלון מונטיפיורי במרכז ירושלים. את המסעדה פתחו שני שותפים, שפים שעברו בכמה וכמה מטבחי עלית, מרכוס גרשקוביץ' שהלהיט מחבתות ב"ארקדיה" של עזרא קדם וב"רפאל" של רפי כהן וארז מרגי, שבישל בכמה וכמה מסעדות בארצות הברית ובישראל נחת במטבח של "רפאל".

"מסעדנות זה הדבר היחידי שאנחנו יודעים לעשות", הם אומרים, "נוצרה לנו הזדמנות עסקית כי מסעדת "לה קרוסה", האיטלקית שהיתה כאן לפנינו, נסגרה וקפצנו על המציאה. אנחנו שואפים לייצר פה אוכל גורמה עם חומרי גלם מהמעלה הראשונה, 'פיין דיינינג' זה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב".

בירושלים כמו בירושלים, אי אפשר לא להתייחס לנושא הכשרות: "למרות שאנחנו כשרים אנחנו מכוונים לכולם, האוכל פה לא נופל ברמתו משום מסעדה אחרת בארץ, נהפוכו, אנחנו אפילו זולים ב30-40 אחוז מכל שאר המסעדות ברמתנו"

הצצה לתפריט מגלה סשימי של דג ים, חציל שרוף, כוסברה וקרמל מתובלן ב-38 שקל, או טרטר פילה בקר עם פטריות כמהין שחורות, ביצת שליו, וסלט ריג'לה ב-48 שקל. כשעוברים לעיקריות אפשר למצוא קונפי שוק אווז, תפוחי עץ וערמונים ברוטב סיידר ופירה תפוח אדמה ב-86 שקל, או מגוון של בשרים על הגריל לפי משקל כמו ראמפ סטייק ב-36 שקל ל-100 גרם או אנטריקוט ב-42 שקל ל-100 גרם, למי שאוהב לנשנש בין לבין, באנג'ליקה מציעים שולחן אנטיפסטי שניצב לו במרכז המסעדה ופתוח לכל קהל הסועדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully