וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח מקל קח תרמיל

רותם דרוב

23.9.2008 / 16:48

בסוף של טיול שבת, או סתם כשחייבים נוף עוצר נשימה, מסעדת "חרובא" שמשקיפה על הכינרת היא הדבר הנכון

אפשר לחלק את המטיילים ברחבי הארץ לשתי קבוצות: מיטיבי הלכת שמצטיידים בנעליים נוחות ובוחרים לעצמם מסלול יפה, ואלו שמעדיפים, איך להגיד זאת בעדינות, מסעדה שתצדיק את היציאה מהעיר הגדולה. עבורם, מסעדת "חרובא" שנפתחה במצפה שלום, סמוך לכפר חרוב היא בדיוק התשובה.

מצפה שלום ניצב בדרומה של רמת הגולן מעל חופי הכינרת עין גב וגולן והמסעדה מצויידת במרפסת מרשימה שהיא נקודת צפייה נדירה על הכינרת מצפון ועד דרום.

את מסעדת "חרובא" פתח מחמוד גו'עארת, שחזר לישראל אחרי עבודה במסעדות שונות באיטליה. הוא ניהל את מסעדת חוות התבלינים בגלבוע ועכשיו החליט לפתוח מסעדה בעצמו: "זאת מסעדה ישראלית, מקומית, אבל עם אוכל שאני לא מתבייש לקרוא לו גורמה".

חלק מהתבלינים והתבשילים מגיעים ממטבחים של בשלניות מקומיות כמו ממולאים, במיה טרייה ועוד עשבים מקומיים, תלוי בעונה: "אני כבר 25 שנה בעסקי המסעדנות, ותמיד רציתי לפתוח מקום שלא מתבייש להציג אוכל ברמה גבוהה, אבל מצד שני פונה באמת לכולם, חובבי הבשר והצמחוניים כאחד".

למנות פתיחה אפשר למצוא ב"חרובא" נתחי שווארמה עטופים בפיתה דרוזית, או קובה במילוי בשר, וממולאים באורז ורוטב עגבניות כמו חציל וקישוא, מחיר כל מנות הפתיחה אחיד ועומד על 40 שקל, לעיקריות יש מנת חומוס עם נתחי אנטריקוט או סטייק פרגית על מצע אורז וחרובים. שתי המנות יעלו 60 שקל וכיאה למסעדה שמשקיפה מגבוה על מלוא האגם הלאומי שלנו יש במקום גם דגים.

מסעדת חרובא- מצפה שלום סמוך לכפר חרוב. טלפון 04-6734420. פתוח כל השבוע מ-13:00 עד 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully