וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה בהמלצת הרופא

לרה רוטר

23.10.2008 / 13:39

ד"ר שמואל בק, אורתופד מחליט לזנוח את שחיקות הברכיים ולעזור לאנשים להיות בריאים מכיוון אחר - ייצור גלידת יוגורט ולא מאבקה

לפני שנה וחצי החליט ד"ר שמואל בק, אורתופד לשעבר והיום בעלים ויזם של חברות שמפתחות טכנולוגיות רפואיות. להקים גלידריית בריאות בריאה באמת. "גלידות היוגורט שאנו מכירים היום עשויות ברובן מאבקת יוגורט שמוסיפים לחלב או למים" הוא מכריז "בתהליך יצירת אבקת היוגורט משתמשים בחום מאד גבוה וכל הערך הבקטריאלי הבריא שיש ליוגורט, נעלם".

בעזרת השותף שלו, אריה פוקס, הבעלים של קפה "זליג" בגבעתיים, פתח הד"ר לפני חודשיים וחצי את גלידריית FRAGOLA שבה גלידות על בסיס שמנת, יוגורט או מים. הגלידה טעימה מאד ואחוזי השומן שבה מופחתים מאלה של המתחרים אבל החזון של הבעלים מרחיק לכת עוד יותר מזה.

"כרגע אנחנו עובדים עם מחלבה פרטית הממוקמת במרכז הארץ שמצא אריה שהוא מושבניק במקור. המחלבה מייצרת לנו בסיסי גלידה מופחתי שומן. אבל לי, כרופא זה לא מספיק. אני רוצה שכשהורה מחליט לקנות לילד שלו גלידת יוגורט, בגלל שהוא חושב שהגלידה מכילה את כל החיידקים הטובים שהיוגורט מכיל, זה יהיה אכן המצב. לשם כך מצאנו אריה ואני חברה איטלקית שתייצר לנו נוזל על בסיס טבעי שכשמוסיפים אותו ליוגורט במצבו הטבעי, הוא הופך את היוגורט לגלידה ושומר על כל הערכים של היוגורט. המשלוח הראשון של המרכיב הזה כבר בדרך לארץ". בנוסף טוען בק שכיום הפירות שטוחנים לתוך גלידות היוגורט הם לרוב קפואים. בגלידת היוגורט שלו יהיו 90% פירות טריים.

בינתיים מוכר בק גלידת שמנת טובה (6% שומן) בטעמים מגוונים כמו שוקולד אספרסו, אייריש קרים (מאייריש קרים בייליס איכותי), קרם בננה ומסקרפונה, טעם סניקרס עם כל רכיבי החטיף, טעם טירמיסו המורכב גם הוא מכל רכיבי הקינוח, ריבת חלב המבוססת על ריבת חלב ביתית ועוד באחוזי שומן מעט נמוכים מאלו שמציעות גלידריות אחרות. לצידם מוצעות גם גלידות סורבה בטעמי פירות כמו מנגו, פטל, תות, דובדבן ועוד. יש גם משקאות יוגורט שמכינים במקום וארוחות בקור של למשל קערות מוזלי עם יוגורט ותוספות (31 ש"ח), שייקים על בסיס יוגורט (25 ש"ח) שבתוכם טוחנים גרנולה ופרי וקפה ומאפה (25 ש”ח), כאשר המאפה הוא וופל בלגי קטן עם סילאן או ריבת תות.

FRAGGOLA, רח' בן יהודה 215, ת"א. 03-5463008. שעות פתיחה: א-ש: 9:00 בבוקר עד 2:00 בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully