וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוש דן נעלב בצד

רותם דרוב

27.10.2008 / 15:30

לחבל מודנה באיטליה יש את חומץ הבלסמי המפורסם וגם לגליל יהיה אוטוטו מוצר מוביל עם שם עולמי. יזם חכם מאגד את המיטב של תנובת הגליל ברשת חדשה

בשנים האחרונות חבל הארץ הצפוני של ישראל מיתג את עצמו כטוסקנה של המזרח התיכון, הגולן ובעיקר הגליל מציעים סיורי יקבים, בוטיקים קטנים של משקים מטופחים, קטיף עצמאי של פירות יער, מבשלות בירה ייחודיות וזה לא נגמר שם, אם לא חזרת מטיול שבת בגליל עם בקבוק שמן זית ביד, כאילו נסעת לשווא .

דודי פלד, יזם ואיש עסקים, הבעלים של רשת הקמפינג "ריקושט" רצה לגבש את תוצרי הטוב הגלילי תחת קורת גג אחת ופתח שתי חנויות תחת השם "galilees” ב"גרנד קניון" בחיפה וב"בית בנמל" במתחם קום-איל-פו בתל אביב. בעתיד מתכנן פלד לפתוח עוד חניות במתחמי דיוטי-פרי וגם בחו"ל.

"galilees” מאפשרת לי להציג חזון" פלד אומר "חזון של תעשיות בוטיק בגליל שמשלבות עסקים ופיתוח הפריפריה, אני מאושר שיש לי הזדמנות להוביל את המהלך. נכון שמדובר בעסקים, אבל בלי שום טיפת ציניות אני רואה בזה גם מעורבות חברתית אמיתית, חרשתי את הגליל לאורכו ורוחבו וגיליתי אנשים מדהימים, שורשיים, אשר מחוברים באמת ובתמים לאדמה הזאת, בוטיקים קטנים ופינות חמד בחצרות האחוריות של משקים שמייצרים בהן תוצרת מצויינת".

המטרה של פלד היא למתג את אזור הגליל בכל העולם כאיזור שמניב יין מעולה, שמנים טובים, קוסמטיקה מהטבע, דבש ותבלינים. בעצם כמו שחבל פרובנס בצרפת מיוצג בשוק בקוסמטיקה על ידי חברת 'לאו'קסיטן' ואזור מודנה באיטליה מיוצג על ידי החומץ הבלסמי כך מחפש פלד את המוצר המנצח המקומי.

לשאלה מדוע בעצם צריכים להגיע ל"galilees” כדי ליהנות ממוצרי הגליל ולא להיכנס בעצם לכל חנות ולקנות שם את המוצרים עונה פלד – "נכון, אפשר להשיג אצלנו למשל את יינות 'דלתון' שיש הם מערך שיווקי יציב, אבל את אותה הבמה אנחנו נותנים גם לחברות קטנטנות שאילמלא החנויות שלנו, היו מוכרות רק בחנות המפעל עצמה".

כל קיר מיועד בחנות לקבוצת מוצרים אחרת: יינות דלתון וגם שיכר של יקב רימון המיוחד; שמנים מעין כמונים ומשק גזית; זיתים אקולוגים ממשק קוטין, וגם שמן זית של משק גזית. דבש "מכמנים" ומוצרי מזון מלכות מקיבוץ שמיר, תבלינים של "חוות דרך התבלינים" מבית לחם הגלילית, וחליטות בריאות מחוות התבלינים של דרורה חבקין. על מדפי הקוסמטיקה יש מוצרים של "מורז גליל" וסבונים של "סבתא ג'מילה". לסיכום פלד משחרר הצהרה נחרצת "אין לנו כוונה לגזור קופון את אותם המחירים ש-33 היצרנים שלנו מציעים בעצמם בגליל, תמצאו ב"galilees” . מינוס הדלק כמובן.

"galilees”, בית בנמל, נמל ת"א. טלפון 03-5442834
שעות פתיחה א'-ה' 10:00-22:00 ו'- 10:00 –17:00 ש'- 11:00-22:00

גרנד קניון, חיפה. טלפון 04-8223253. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-22:00 ו'- 09:00 – 14:00 ש'- 18:00-22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully