וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר ניו יורק

רותם דרוב

30.10.2008 / 15:15

הקודקוד של קפה ג'ו מילצר בנערותו בדיינר מקומי. עכשיו משיקה הרשת דיינר אמריקאי בהרצליה פיתוח, כולל נערת פרקולטור שמסתובבת בין השולחנות

רוב הזמן נדמה שישראל היא שלוחה של ארה"ב במזרח התיכון - הקפיטליזם, העובדה שאנגלית היא שפה שנייה לרובנו ואפילו שחקני כדורסל אמריקאים בישראל, שתמיד יגידו שהם מרגישים פה כמו בבית - את הכל אימצנו. אבל משום מה, דווקא האוכל האמריקאי לא מחזיק בארץ. סניפים של רשתות אמריקאיות מפורסמות לא שלחו שורשים אמיתיים ליסודות הקולינריים הארצישראליים, ואפילו סטארבקס ודאנקן דונאטס חזרו אל הדוד סם עם הזנב בין הרגליים.

אל תוך הוואקום הזה, מנסה להיכנס רשת קפה ג'ו והיא משיקה בימים אלה את ג'ו דיינר - דיינר בצורתו האמריקאית המפורסמת. צורתה של מסעדת הדיינר המוכרת לנו היום, היא מעין גלגול אמריקאי מאוחר של ה'גזלן'. בהתחלה פתחו אותם בקרונות רכבת ישנים שהוסבו למעין מסעדה עם תאי ישיבה ובר, ובהמשך הם כבר הפכו למסעדות לכל דבר.

"ג'ו דיינר" שנפתח באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, מנסה לחקות את המקור, עם רצפה משובצת, ותקרה מעוקלת מפח, שבאה לתת מראה של קרון רכבת. אליהם מצטרפים שלטי נאון, תאי ישיבה וכיסאות בר קבועים.

"דייויד קליין מנכ"ל הרשת, עבד בנערותו בדיינר מקומי", אומר לנו דרור ארז, הפרוייקטור של קפה ג'ו והאחראי על ליווי פרויקט הדיינר. "הוא הביא בעצם את הניסיון, את המוטיבים האמיתיים של הדיינר, ואת מאפייני התפריט. עשינו לאוכל התאמה מסוימת לקהל הישראלי, טיפה יותר בריא, כולל בשר אנגוס טרי, סלטים עם רטבים קלים וירקות טריים. אבל בכל זאת יש פה את מיטב האוכל האמריקאי. המטרה שלנו היא שתמיד יהיה פה מה לאכול לכל אחד, בכל גיל ובכל שעה. ארוחות הבוקר מוגשות כל היום ויש גם קינוחים אמריקאים מסורתיים".

בלילת ביצה עם פלפל צ'יפוטלה וגבינת אמנטל

בתפריט אפשר למצוא "סנדביץ' רובן": 150 גרם של קורנביף ברוטב טרטר, כרוב כבוש ובצל מאודה ב-48 ש', או המבורגר מבשר אנגוס גם הוא ב-48 ש'. יש גם סלאפי ג'ו, אותו תבשיל בשר בקר טחון אשר מאגדים אותו לצורת קציצת המבורגר בתוך לחמניה, אשר מתפוררת במגע ראשון, כל זה מוגש עם תוספת של הום פרייז או תבשיל חיטה במחיר של 52 ש'.

ארוחות הבוקר לא ישראליות בעליל: "בוקר ניו יורק": בלילת ביצה בתוספת גבינת צ'דר בצל ירוק ופיטריות מוגש עם הום פרייז, או "בוקר ניו אורלינס": בלילת ביצה עם פלפל צ'יפוטלה וגבינת אמנטל, גם הוא מוגש עם הום פרייז, שתיהן במחיר של 45 ש'

חובבי המתוק ישמחו לגלות מגדל של פנקייק עם חמאה ומייפל בשני גדלים (28/35 ש' בהתאמה) ו"פייב דולר שייק" ישר מ'ספרות זולה' ב-22 ש'. חוץ משאר משקאות הקפה של הרשת, מוגש ב"ג'ו דיינר" גם קפה פילטר ללא הגבלה ב-11 ש'.

ג'ו דיינר, רח' המשכית 22 הרצליה פיתוח (עם שאיפה לפתוח סניפים נוספים בשנתיים הקרובות). פתוח כל השבוע מ-8:00 עד אחרון הלקוחות . טל' 09-9519955

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully