וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה למתלבטים

רותם דרוב

13.11.2008 / 17:11

אם אתם ממהרים וגם אם לא, אם בא לכם סנדביץ' קטן, או אולי גדול city coffee break החדש בדרום תל אביב יודע לתת מענה לכל סיטואציה

המראה המעוצב של city coffee break שנפתח לאחרונה בצומת הרחובות הרצל ופלורנטין בתל אביב לא משתלב כל כך עם האווירה של החלק הדרומי של העיר, בין חנויות הרהיטים והמוסכים.

אורן יחיאל היזם שמאחורי המקום התאים את המחירים לקהל היעד: "כמובן שידעתי שזאת שכונה של ח'ברה צעירים. הבנתי שאי אפשר לבוא עם תמחור של צפון העיר, וצריכים לשמור על מחירים הגיוניים, אני מגדיר את המקום כקפה-סנדוויצ'ים אורבני במחיר עממי"

המקום מחולק לשניים: בר עשוי בטון ארוך וגם שולחנות קטנים פזורים על המדרכה הצפופה, החלק הזה מיועד למי שרוצה ללגום את האספרסו שלו במהירות לנשנש קרואסון שנאפה במקום ולהמשיך בדרכו. החלק השני כמו שיחיאל אוהב להגדיר אותו "הספריה", משופע בספות וכורסאות נוחות ומיועד לארוחות קלות, לשימוש נרחב במחשבים ניידים ולשיחות בנות. גם האפשרות לשלם מחולקת במקום לשתיים: קופה לממהרים וקופה לאלה שעיתותיהם בידם.

עוד סניפים? יש מצב

אספרסו במקום עולה שישה שקלים, קפוצי'נו יעלה תשעה. המקום מציע מגוון של סנדוויצ'ים כמו חביתה, טונה, או חצילים ב-19 שקל לכריך קטן ו-25 שקל לגדול. סנדוויצ'ים מיוחדים יותר כמו סנדוויץ' סיניה שמוגש עם בשר טחון וטחינה יעלה 22 שקל ו-28 שקל בהתאמה. את מאפי הבוקר אופים במקום ושם גם קולים את הקפה.

למראה הלוגו המעוצב והמיתוג העצמי של המקום, השאלה מתי יגיעו שאר הסניפים היא אך מתבקשת, אבל יחיאל לא ממהר: " אני תמיד אומר שהביטלס רצו להיות בהתחלה הכי טובים בשכונה שלהם, הכי טובים בליברפול ורק אח"כ הכי טובים בעולם, סניפים אחרים אולי יגיעו, אבל רק אחרי שהסניף הזה יעמוד בזכות עצמו, אין לי רצון לקפוץ גבוה ומהר מידי".

city coffee break - רחוב פלורנטין 38 פינת רחוב הרצל
פתוח א'-ו' 6:00-24:00 שבת 8:00-24:00
טלפון - 03-6818777.

  • עוד באותו נושא:
  • בית קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully