וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטה במהירות הבזק

רותם דרוב

4.12.2008 / 17:04

ב"פסטה פרסטו" החדשה בתל אביב מנסים להגיש לכם את המנה כמה שיותר מהר עם שירות קשוב וקינוח ביתי

קורה שיושב אדם במסעדה וממתין למנת הפסטה שלו ומהרהר, למה לוקח לה להגיע כל כך הרבה זמן? גם ניר בניסטי שאל את עצמו פעם את השאלה הזאת ולאחרונה הוא פתח את "פסטה פרסטו" במתחם בית אמפא ברחוב יגאל אלון, סמוך למסעדת "צפרה".

בנסטי ייבא מאיטליה מכונה שמייצרת פסטה טרייה על המקום. המכונה מייצרת 80 קילו של פסטה בשעה. את הפסטה מבשלים במים רותחים בין דקה לדקה וחצי. בשעות הלחץ במקום, הפסטה מוכנה מבעוד מועד וכל מה שנותר הוא להקיץ אותה עם הרוטב המבוקש בתוך מחבת חמה ל-30 שניות.

הרעיון של בניסטי נולד בצרפת, משם הוא חזר אחרי 18 שנה: "בשנים האחרונות ניהלתי מקום דומה בפריס. שם הזה היה ממש מקום של פסט פוד. קיבלת פסטה בדלפק מיד אחרי שהזמנת, כאן החלטתי שאני רוצה להעניק חוויה מעט אחרת - אווירה נעימה ויוקרתית עם שירות קשוב, אולי גם כוס יין וקינוח טוב תוצרת בית, אבל המחיר ימשיך להיות עממי, והמנה תוגש במהירות האפשרית. חשוב לי להבהיר ששום דבר פה לא תעשייתי. את כל הפסטה אנחנו מכינים פה, וכל הרטבים מבושלים במקום".


המכונה מייצרת שלושה סוגי פסטה: פוזילי, פנה ופטוצ'יני. הרטבים מגיעים משלוש מחלקות: בסיס עגבניות, בסיס שמנת, או אלי אוליו. מחירי המנות נעים בין 40 ל-42 שקל ובמקום מוגשים גם קינוחים איטלקיים תוצרת בית כמו פנקוטה וטירמיסו במחיר 25 שקל. ארוחות עסקיות מוגשות כל יום משעה 12:00 עד 17:00.

במקום גם אפשר לקנות פסטה טרייה במחיר של 15 שקל ל-500 גרם.

פסטה פרסטו –בית אמפא יגאל אלון 96 תל אביב. טלפון: 03-5613556 שעות פתיחה – א'-ג' 11:00-20:00 ד'-ה' עד חצות ו' עד 15:00. כשר בהשגחת הרבנות תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • פסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully