וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבו שיכור

רותם דרוב

18.12.2008 / 12:07

למעלה חנות לממכר אלכוהול ומוצריו, למטה בר. נתקעתם בלילה בלי אלכוהול? תמצאו פתרון בבוגרשוב 70

שמחה וששון לחובבי האלכוהול התל אביבים, 70 פילים – מתחם אלכוהול חדש נפתח ברחוב בוגרשוב מספר 70 על ידי חבורה של ארבעה חברים - אללד גונשרוביץ', ארז נחום ויניב אשכנזי, שלושתם יוצאי ה'מלה בר' מרחוב דיזנגוף, וביחד עם דב נולדמן שבא מתחום המשקאות הסיטונאי הם מביאים מיזם חדש לליבה של תל אביב.

המתחם עצמו מחולק לשניים, מי שיכנס מהרחוב ימצא את עצמו בתוך חנות משקאות אטרקטיבית עם מגוון רחב של אלכוהול ויין, כאשר תרדו בגרם המדרגות הפנימי תמצאו את עצמכם בתוך בר מרווח מעוצב בגווני בטון אורבנים עם נברשות זהב צ'יזיות.

"כל מי שגר במרכז תל אביב ונתקע בלי אלכוהול בשעה לא סבירה יוכל למצוא את מבוקשו פה במחירים אטרקטיבים", אומר דב נודלמן, "אין צורך יותר לקנות בקבוק יין או וודקה במחיר מופקע בקיוסק או בסופרמרקט שפתוח סביב השעון. אצלנו המחירים הגיוניים תמיד והחנות תיסגר כשהפאב ייסגר, כלומר בשעות הקטנות של הלילה".

חובבי הוויסקי יוכלו לקנות בקבוק בושמילס ב-119 שקל או גראנט'ס ב-89 שקל. יש גם בקבוק גדול של ליטר למותג הוויסקי החדש קלונטרף ב-149 שקל. ובקבוק של סטולי קריסטל יעלה 66 שקל. יינות כמו פלאם קלאסיקו יעלו 68 שקל ומרלו של יקב דלתון יעלה 57 שקל. לכבוד הסילבסטר המתקרב ימכרו במקום גם קאווה של קסניוס ב-32 שקל או שני בקבוקים ב-59 שקל.

"המוכרים בחנות הם ברמנים, כך שכל מי שירצה לקבל מתכון והוראות איך מכינים קפירניה או קוסמופוליטן, יעזרו לו למצוא את המרכיבים הנכונים, ואפילו שייקר ושלל גאדג'טים לבר אפשר לקנות פה, כל מה שיש בחנות יימכר גם בבר, כך שעקרונית אנחנו גם הבר עם מבחר האלכוהול הגדול בעיר."

במקום יוגשו גם מנות קטנות כמו גלילת חצילים עם גבינת צאן ב-24 שקל, או קרפצ'יו סינטה ב-42 שקל וגם קרוסטיני סלמון מעושן בתערובת עגבניות שרי ב-38 שקל.

למי שלא מבין את משמעות השם 70 פילים נודלמן מסביר: "יש משפט באנגלית שאומר, תשתה עד שתראה פילים וורודים. אפשר גם לקחת את זה לכיוון של פילים שאוהבים לשתות או אפילו לזכר יוסי אלפנט שאנחנו נורא אוהבים".

70 פילים, בוגרשוב 70 , טל: 036291777, שעות פתיחה: חנות א' – ש: 10:00 – 04:00 הבר פתוח בימים א' – ש מ-21:00 ועד אחרון הלקוחות

  • עוד באותו נושא:
  • 70 פילים
  • בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully