וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה נואר

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

1.1.2009 / 13:52

לרשימה המצומצמת של מקומות תל אביביים שטובים לארוחת בוקר איטית ומושקעת, מצטרף קפה נואר עם תפריט ארוחות בוקר חדש. דנה דרבינסקי מבקשת תוספת בייקון

התור מול קפה נואר בשישי בבוקר, שעה בה אנשים מחפשים את ארוחת הבוקר שתפנק אותם ותתן להם שעתיים רגועות וטעימות לפתיחת סוף השבוע, הוא ארוך, עקשן ומשתווה לזה שמתקבץ באותן שעות בחלק של אחר של העיר, מול אגז בנדיקט בבן יהודה, המסעדה שיצרה באז גדול והפכה לשם גנרי לארוחות בוקר תל אביביות בחוץ.

אבל לקפה נואר, המוסד הותיק, זה שמשרה תל אביביות סנוביסטית קלה של מרכז העיר, עם אפיל אירופאי וגינונים טובים של שירות והקפדה על פרטים כבר הרבה שנים, אין במה להתבייש מול מקומות חדשים. השבוע השיקו שם תפריט חדש של ארוחות בוקר מתוך כוונה להיפרד מהעידן הטרחני של ארוחה עם כלים קטנים שממלאים בהם מיני תוספות קטנות ולהתקדם למשהו חדש. ההצעה המרגשת והעשירה ביותר שלהם היא Egg Cocot מנה שמככבות בה 2 ביצים רכות בכלי חרס קטנים שנכנסו לתנור עם שבי פטריות כמהין, יצאו כשהן רכות וארומטיות וקיבלו על הראש תלתל טעים ומתפצח של קריספי בייקון. בארוחה הזאת יש גם ירקות קלויים בגריל (טעים), גבית פטה, סלט ירקות, מנת לחם, חמאה, ריבה, מיץ סחוטרי ושתייה חמה ב- 58 ש'.

הקהל שמתעקש בחוץ או בכניסה למסעדה קצת מלחיץ ומכוון את בעלי המצפון לארוחה קצת מהירה יותר מהמתוכנן, אבל טעים שם, זה בטוח. השף של נואר הוא שגיא... שהגיע ממסעדה היוקרה קלואליס ונמצא בנואר כבר שלוש שנים. הוא משקיע בפירואטים והכין למשל לתפריט הבוקר החדש גם מאפה מתוק וחתיך מאד, במילוי של ריקוטה, שמנת ותפוחי עץ אפויים, עם הסתלסלות של קרם פטיסרי למעלה ורוטב פירות יער (26 ש').

המיקום של קפה נואר, מפגש הרחובות המבוקשים אחד העם ונחמני הוא שיק, השם הטוב של המוסד לא מאכזב ויש גם חנייה .




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully