וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן לי שני חלב ושקית קלמארי

רותם דרוב

5.1.2009 / 0:10

כמו המעדניה של ורדה שעברה צפונה, גם ל”מרקטו” החדשה בבזל בסיס בשוק הכרמל והיא מספקת לתושבי המתחם מוצרי גורמה לצד מוצרים בסיסיים

מעדנייה חדשה נפתחה במתחם בזל בתל אביב, מרקטו שמה (mercato). השם מגיע מאיטלקית ופרושו שוק. המעדנייה המכילה מגוון רחב של נקניקים, גבינות איכות, בשר בקר ועוף, מגוון יינות לצד מוצרים בסיסיים יותר. והיוזמה היא של אופיר צבי – בעל מעדנייה דומה בשוק הכרמל וגם מפיץ למסעדות של חומרי מזון, לניהול 'מרקטו' בבזל הוא ציוות את חברו צור תמיר שמסביר קצת על המקום: "זהו עסק משפחתי, אישתו של אופיר עובדת פה, אני מנהל את המקום, בקרוב אחי גם יגיע לעבוד ביחד איתנו, אנחנו נותנים מגוון רחב של מוצרים, לא רק מוצרי גורמה אלא גם מוצרים בסיסים. את הרעיון קיבלנו ממעדניות באיטליה, שמלבד יינות יקרים מציעות גם קולה, וחוץ מגבינות איכות מציעות גם חלב ושמנת".

הגבינות ב'מרקטו' מגיעות ממגוון מחלבות מקומיות כגון משק יעקבס, הנוקד, חוות הבפאלו וגם גבינות תוצרת חוץ מליטא, גרמניה, אנגליה וכמובן צרפת. רובו של הבשר מגיע מישראל אבל יש גם מבשר מיובא כמו אנטריקוט מארגנטינה ב-100 שקל לקילו, או אוסבוקו טלה ב-80 שקל לקילו. למרות המיקום היוקרתי ועיצוב החלל מרשים של 'מרקטו' לתמיר חשוב להבהיר את כוונת המקום: "אנחנו רוצים להחזיר את השפיות למתחם בזל, המחירים הם עדיין הגיוניים ולא יקרים, הם בדיוק כמו בדרום העיר. ואכן ממחירי היינות אפשר להתרשם כי המבצעים במקום הם בדיוק כמו בכל חנות יינות ברחוב העלייה - שלושה בקבוקי שמפניה לרוש ב-100 שקל, או שני בקבוקי למברוסקו קייואקלי ב-50 שקל. יש גם מגוון של פירות ים קפואים, וצ'וריסוס של חברת 'זילבר' ב-50 שקל לקילו.

מרקטו – בזל 30 ת"א 03/5447844
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-21:00 ו'-09:00-17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully