וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמינים ומזמינים: שחקן חדש במגרש

האחים הדס

5.1.2009 / 14:13

שחקן חדש

אחרי שדגמנו קציצים ממסעדה יוקרתית יחסית ומאחת עממיקו, הגענו לשחקן החדש ביותר בשוק הבשר הטחון, וולפגנג שף-בורגר, לבית סרגוס. תוך זמן קצר יחסית, הרבה בזכות המיקום שלו ברחוב לילינבלום, הצליחו לחדור שם לתודעה ולהיהפך לברירת מחדל בהזמנות המבורגרים. הטלפנים אדיבים, המשלוח שלהם מגיע מהר יחסית - בין 20 לשעה (חייבים להיות שם יותר עקביים בסיפור הזה) והאריזה? משהו משהו. מה שכן, אתר מסודר אין להם עדיין.

אריזה

בואו נתעכב לרגע על האריזה. בכל פעם שמגיע משלוח של וולפגנג נדמה לך שזכית באיי-פוד. זה אמנם גימיק נחמד - יש הפרדה בין הקציצה, הלחמניה והירקות; יש מקום לרטבים (שמגיעים בנדיבות בשקית נפרדת וחביבה עם בונוס של מטלית לחה) , ולצ'יפס, אבל לא חבל על הסביבה עם כל כמויות הקרטון, הניילון והקלקר הללו?

מידת עשייה

בוולפגנג לא שואלים אותך באיזו מידת עשייה אתה רוצה את ההמבורגר שלך. אם תבקש הם כמובן לא יסרבו, אבל מראש הם מניחים שהם מכירים את הבשר שלהם ויודעים איך הוא ישרוד את המשלוח הכי טוב בדרך אליך. ההמבורגרים שלנו הגיעו שניהם בדיוק כמו שרצינו - מדיום - צלוי מבחוץ וורדרד מבפנים. הגישה הזו מתאימה למקום, שמגיש המבורגר אמיתי (לא מתובלן), בלי יותר מדי התקשקשויות מסביב ובלי לייקר אותו יתר על המידה עם בשר איכותי מדי. רבאק, כולה המבורגר.

המבורגר טקסס

ההמבורגר טקסס של וולפגנג (אנחנו יכולים להישבע שאנחנו מכירים גרסה טקסנית של המבורגר שמגיעה עם בייקון וביצת עין), הוא קציצת בשר בקר טחון עם בצל מטוגן ורוטב ברביקיו פיקנטי (42 שקל). האח הבכור היה מרוצה ממנו עד מאוד. הוא הגיע חם, קיבל עוד טעם מהבצל שנחרך מעליו והרוטב שנמרח בעדינות על הלחמניה והלך מצוין עם הלחמניה הטעימה, שנאפתה במקום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

וולפגנג ספיישל

היות והאחות הצעירה החליטה שהיא שומרת על הגזרה, נאלץ בן זוגה לתפוס את מקומה. הוא לא איכזב והזמין המבורגר בקר וטלה עם רוטב מיונז ושום קונפי, גבינת אמנטל ובייקון (46 שקל). בייקון לא היה באותו יום, אבל כל השאר כן וההמבורגר שלו נעטף בקרום של גבינת אמנטל שעשתה שמח לבשר, כמו גם כל הרטבים. הטלה, עם זאת, לא ממש הורגש, אבל אולי זה עומס הטעמים. בכל מקרה היה לו טעים.

צ'יפס

בחיינו שניסינו לצלם את הצ'יפס (12 שקל), אבל עוד לא הספקנו לכוון את הפלאש והוא כבר נגמר (הנה ההוכחה. רק בתמונה הקודמת הוא עוד היה בחיים). בכל אופן, למרות שכבר חווינו עם וולפגנג צ'יפס ספוגי וקר, הפעם הוא הגיע חם ופריך. נקווה שלא מדובר במקריות.

שאריות

היה מעולה. באמת. לא יקר מדי (את הצ'יפס חלקנו ולא מתוך קמצנות), האוכל הגיע מהר וחם ואחר כך גם לא היה לנו כבד. אנחנו לא יודעים מה היה גודל ההמבורגר שאכלנו (לא מצוין בשום מקום בתפריט וגם אין גדלים משתנים שלו), אבל נניח שהוא היה משהו בסביבות 200 גר'. בשביל מנת הגריז הדו-שבועית שלנו זה הרבה יותר ממספיק.

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully