וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים גדולות פקוחות לרווחה

הדס ריבק

13.1.2009 / 17:53

קרה לכם שעד שהגעתם למסה, רציתם להזמין את כל התפריט? עם התפריט החדש של המקום, הבעיה נפתרה

נכון שברגע הראשון הופתענו מהמיתון שנפל עלינו בלי אזהרה מוקדמת, אבל מהר מאד התחלנו להבין שצריך להתרגל למציאות החדשה ומי שיהיה מספיק חכם, גם יוציא ממנה את המיטב. רוצים דוגמאות? בבקשה: כרטיסי טיסה בשער דולר של 3.6, בגדי מעצבים במחירי סוף עונה ואם זה לא מספיק כמה נחמדה היא המחשבה על אנשים עשירים שאיבדו את כל הכסף שמעולם לא יהיה לנו בבורסה.

אז אלה החיים, אבל במישור הקולינרי העסק נעשה מסובך יותר. נכון שרוב המסעדות שנסגרו היו בסך הכל תוצאה של מיתון שמזרז אבולוציה ועל רובן ממש לא הצטערנו (חוץ מעל אורקה) אבל גם הליכה למסעדה שווה באמת מלווה בזמן האחרון ביסורי מצפון. מצד שני, כמו שאומר השיר, צריך לרוץ מהר לפני שיגמר.

מסה היא מסוג המקומות האלה שבהן, בלי להגזים, כל ארוחה היא חגיגה. מהרגע שנכנסתם והתמסרתם לעיצוב השערורייתי, מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת. הנוחות של הכיסאות, השירותים, השירות וכמובן שמעל הכל ישנו האוכל. עוד לפני שהתחיל המיתון לאביב משה, השף של מסה, היה רעיון לפתוח מסעדה נוספת, שתהיה גירסה קצת יותר משוחררת של מסה. המיתון טרף את הקלפים ומשה החליט פשוט לשנות קצת את הכללים במסה.

לכו על מנות הפתיחה

התפריט שונה כך שכל מנה ניתן להזמין עכשיו בשני גדלים – מנת פתיחה, או מנה ראשונה ומן העבר השני מנת ביניים, או מנה עיקרית. לטובת מי זה משחק? בדיוק לאנשים כמונו שברגע שהם פותחים את התפריט של מסה בא להם להזמין את הכל, וכשהם יוצאים ממסה הם כבר מתחילים להתגעגע אליה שוב. לחלופין זה מתאים גם לכאלה שמגיעים למסעדה בפעם הראשונה. מה שכן, אם אתם סוציומטים שאוהבים את המנה שלכם אישית, דלגו הלאה.

הגענו למסה ביום הראשון של 2009, קצת מותשות מהחגיגות של ליל הסילבסטר. החלטנו ללכת על מנות מתפריט הראשונות, בגודל של מנות פתיחה. פתחנו עם טרטר של טונה אדומה שנח בתוך עלי אנדיב והוגש עם קרם אבוקדו קריסטל ושמנת חמוצה (38 ש') הטרטר היה טעים, אבל לא הפיל אותנו מהרגליים. הסשימי סלמון עם שבעה סוגי הירקות בויניגרט סילאן ושמן סומסום (38 ש') היה מפתיע. סלמון נא זה משהו שגם ככה קשה לפספס איתו, וכאן הסילן נתן עקיצה מגניבה.

המשכנו לעוד מנה מן החי ועוד אחת מהצומח. סלט של עגבניות כפר צלויות שט בפונדו באווריה כשלצד העגבניות ריחפו להם עננים של מוצרלה בפאלו (38 ש'). אחרי שטרפנו את העגבניות והמוצרלה, התפננו לגרוף את שאריות הפונדו בעזרת הלחם המעולה שמכינים במסה. עוד הזמנו את הקרפצ'יו כבד אווז המקורמל, עם טחינה גולמית, סילאן ומלח שחור (42 ש'), כי עם כל הכבוד כשאנחנו במסה אנחנו משאירים את המצפון הקולינרי שלנו יחד עם המעיל בכניסה. הקרפצ'יו היה פשוט חוויה, דקיק קצת מתוק, וקצת מלוח עם נגיעה של טחינה ועקיצה של מלח שחור.

למרות שזה הספיק לנו לגמרי, לא יכולנו להתעלם מהעבודה שמשני הצדדים שלנו ישבו אנשים עם פרצופים מאושרים כשלצידם צלחת ריקה של קוסקוס עם פירות ים בציר סרטנים וטימין לימוני (78 ש' למנת ביניים). הזמנו גם אותו והבנו למה. הסוד של המנה הזאת הוא הציר, שהיה לא פחות ממושלם. מאז אנחנו רק רוצות לחזור לשם, והתפריט החדש של מסה גם מאפשר את זה. זיכרו, המיתון נועד לאלה שיודעים להוציא ממנו את המיטב.

מסה, הארבעה 19,תל אביב. טלפון: 03-6856859

  • עוד באותו נושא:
  • מסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully