וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע של בריאות

רותם דרוב

18.1.2009 / 18:19

אחרי הגלידה והפיצה בגביע ברשת eatright מציעים בגביע גם ארוחות בוקר בריאות. סניפים בתל אביב ובחיפה כבר בדרך

eat right היא רשת מזון חדשה שנפתחה ומציעה מזון מהיר, אך בריא ומזין. הסניף הראשון נפתח בפארק המדע ברחובות סמוך לתחנת הרכבת, ושניים נוספים ידיעו בקרוב (כנראה באמצע פברואר) אל שדרות רוטשילד בתל אביב, ואל מתחם ההייטק החיפאי מת"מ.

מאחורי המיזם עומדים שלושה שותפים: בן מוסקל, אבי הררי והשף עמית שוורץ, שלושתם יוצאי רשת yellow: "אנחנו רואים בזמן האחרון טרנד חזק מאוד של בריאות שלא הולך להעלם", מסביר מוסקל, "אנשים רוצים לאכול בריא אבל לא יודעים היכן, למעשה הנושא מאוד פרוץ יש במסעדה אחת תפריט המיועד לספורטאים ובמסעדה שניה מגישים כריך בריאות, אבל אתה לא יודע בעצם מה האוכל מכיל".

למי שמפחד מאוכל שהוא אולי בריא, אבל לא טעים, מוסקל מסביר שהכל בידי הסועד: "טעם הוא עניין אינדיבידואלי, ואפשר להשפיע על טעם המנה באמצעות מגוון חומרי הגלם הגדול שלנו. הסועד יכול להוסיף ולגרוע מה שבא לו, ובחשבונית שתצא בסוף יהיה רשום הערך הקלורי של כל הארוחה, פירוט אבות המזון, מה טוב במנה וטיפ להמשך היום, כלומר אם בחרתם והרכבתם מנה שעשירה בחלבונים, הטיפ יהיה להמשיך את היום עם איזון של פחמימות".

חשוב לבן מוסקל שתאכלו ארוחת בוקר, ולכן גם אם אתם ממהרים יש לו את הפתרונות: "פיתחנו ארוחת בוקר בגביע, לקחנו את הרעיון הבסיסי של מיוזלי לדרך והמשכנו אותו לכיוונים אחרים, ככה שאם אתם ממהרים אתם יכולים להצטייד בגביע עם ציזיקי, אגוזים, ביצה מקושקשת וירקות ולאכול ארוחת בוקר טובה ומהירה, לא חייבים תמיד לקנות קפה ומאפה כדי להשביע את הרעב של הבוקר"

התפריט מורכב מכמה מסלולים, סלטים גדולים בהרכבה אישית במחיר של 35-38 שקל, ראפים שעשויים או מקמח מלא או מתרד עם שלל תוספות כמו טופו או חזה עוף תמורת 30-34 שקל, יש גם חומוס אורגני המגיע עם תוספות של תבשיל עדשים, או שעועית ירוקה תמורת 28-30 שקל וכאמור גביעי ארוחת הבוקר ב16-19 שקל.

eat right אופנהיימר 2 רחובות – סמוך לתחנת הרכבת
שעות פתיחה א'-ה' 06:30 –22:00











  • עוד באותו נושא:
  • eatright

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully