וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמינים ומזמינים: מה כדאי להזמין היום?

האחים הדס

20.1.2009 / 14:44

אריזה

די. נגמר לנו מהמבורגרים ומהרעיון הדבילי של "למצוא את ההמבורגר הכי טוב בעיר". מה עם איזה חתיכה עוף? או פסטה? הקיבה שלנו כבר נראית כמו בשר טחון בלחמניה. בנוסף לכל הצרות, המשלוח שהזמנו מבורגוס היה בינוני ומטה. זה התחיל כמובן באריזה (השירות היה אדיב והמשלוח מהיר), שבה מסעדת המבורגרים שמכבדת את עצמה לא מפרידה בין קציצה, בשר ולחמניה; התוצאה שמתקבלת ספוגית וספוגה למדי.

אמת בפרסום

באתר הבית המפורט והמזמין של בורגוס נראות טבעות הבצל כרצועות שמעליהן שבבי בצל מטוגנים. כל קשר ביניהן ולבן העיגולים הרכרוכיים והשמנוניים שקיבלנו במשלוח היה מקרי בהחלט.

אמריקה

אנחנו חוזרים בכל פעם על המנטרה הזו ולא לחינם - להמבורגר אסור להיות מתובל מדי, שכן כך הוא חדל מלהיות המבורגר. בבורגוס להמבורגר יש טעם של פעם, אבל זו לא מחמאה - הרבה תבלינים, כמו המבורגר של סטקייה שבמקרה לא נכנס לפיתה, שמכסים - באין הסבר הגיוני אחר - על טעמו של הבשר. מה גם שהוא היה פושר למדי גם בטמפרטורה. לא בכדי האח הבכור הוא היחיד מבין חמשת הסועדים שגמר את המנה שלו. וזה לא כי היה לו טעים, אלא סתם כי הוא חזיר.

דיוק

הזמנו חמישה המבורגרים בגדלים משתנים - אחד 220 גר' עם בצל מטוגן (43 ש'), אחד 160 גר' (39 ש') שניים 220 גר' עם אמנטל (45 ש') ואחד טלה 220 גר' עם פלפלים קלויים (50 ש'). זול זה בטח לא. מה שקיבלנו היתה סמטוכה שלמה כשבין הטלה, הגבינה, הגדלים והפלפלים הקלויים חלו חילופים ושינויים, שדרשו מאיתנו אלתורים ורה-אורגניזציה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

צ'יפס

כן, אנחנו אוהבים צ'יפס בכל מצב צבירה ובכל טמפרטורה. זה של בורגוס אמנם לא הגיע קר, אבל כבר ניכרה בו ספוגיות ועם זאת הוא היה טעים וחוסל כמעט לגמרי.

פירה

מי לכל הרוחות מזמין המבורגר עם פירה? מי שיש לו מחויבות עיתונאית לקוראים שלו ורוצה לתת להם כמה שיותר אינפורמציה. אז ככה - עד סוף הארוחה לא הצלחנו לברר האם הפירה הוא עם חמאה, או תחליף חמאה. בכל מקרה הבצל המטוגן מלמעלה עשה לו רק טוב.

שאריות

כרגיל, גם ארוחת המבורגרים שבה אף אחד לא גומר את המנה שלו סופה בעיי חורבות שמנוניים על השולחן. די, שייגמר כבר.

  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully