וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין פיצה, יאכלו קוסקוס

רותם דרוב

21.1.2009 / 16:56

מסעדה חדשה שמגישה אוכל מרוקאי נפתחה על חורבות סניף של פביאנה. השף והמנהל גם יודעים דבר או שניים על אוכל איטלקי

העצב שחשים חובבי האוכל האיטלקי מהסגירה של הוא שחשים חובבי האוכל הביתי שיקבלו את השף של פביאנה במטבח של מסעדת ג'מילה החדשה, שנפתחה במתחם המסעדות של רחוב נחלת בנימין.

ג'מילה הקטנטנה מתמחה באוכל מרוקאי. השף, עבד ארחים אל אערב, הגיע לפני כעשר שנים ממרוקו ועבד במטבח של פביאנה ברוטשילד. הבעלים הוא יואל ואייק, שניהל את הבניף של פביאנה, ושם השניים הכירו. את ג'מילה, שפירושה "יפה" במרוקאית, הם פתחו ברחוב גרוזנברג בתל אביב, מקום שבו שכן בעבר סניף של פביאנה.

"אני ועבד חברים טובים ולאחר הסגירה של פביאנה החלטנו לפתוח מקום משלנו", מספר ואייק. "רצינו לפתוח מסעדה שכונתית, קטנה, של אוכל טעים וזול והחלטנו ללכת על האוכל המרוקאי שעבד כל כך מתמחה בו". ואייק ניהל בעבר מסעדות שהאוכל שהוגש מהן לא היה ממש ביתי, כמו פסטיס, זנזיבר והתרווד הוורוד של צחי בוקששתר. "דווקא בגלל הניסיון הרב שיש לי אני יודע שהכי נכון עכשיו ללכת בקטן וסולידי, כיף לי פה, עבד מבשל ואני המלצר, כל בוקר אני אחראי על הקניות בשוק הכרמל הסמוך, באנו ליהנות".

התפריט המהודק כתוב כולו על לוח ומשתנה מידי יום. בין היתר אפשר למצוא במקום קוסקוס ירקות תמורת 35 שקל, טאג'ין עוף וחצילים ב-39 שקל, קציצות בקר ברוטב ב-35 שקל ולקינוח אפשר לנגוס בעוגיית שבקייה המורכבת מבצק עם שקדים ואגוזים ומטוגנת בשמן, תמורת חמישה שקלים בלבד.

ג'מילה – גרוזנברג 31 ת"א. שעות פתיחה לתקופת ההרצה – א'-ו' 12:00-18:00 בעוד חודש צפויות שעות הפתיחה להתארך אל תוך הלילה. טלפון 03-5166123

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully