וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לצרפתים בדרך לפ"ת?

רותם דרוב

29.1.2009 / 15:59

הבעלים של נויה מסביון פתחו אסיאתית נוספת במתחם העוגם בפתח תקווה. תכירו את ראסקה שהיא בעצם ברסארי

ראסקה הוא בראסרי חדש שנפתח לאחרונה במתחם העוגן בפתח תקווה. למרות שהתפריט בראסקה נוטה לכיוון האסיאתי בעלי המקום מגדירים אותו כבראסרי-סושי בר.

שילוב אולי מוזר, אך הבעלים אורי ארליך מ'נויה' – אסיאתית נוספת הממוקמת בסביון, וחברו רני שטרית מספקים הסבר לצירוף הלא מקובל: "המטרה הייתה להגיש אוכל שמתאים לכולם, לא רצינו את התואר מסעדה, כי אנחנו רוצים גם שאנשים יבואו לשבת על הבר ולשתות בירה, שירגישו בנח להזמין נשנוש קל, אבל גם ארוחה מלאה, לכן התואר בראסרי התאים לנו".

מתחם העוגן מעגן בתוכו (היינו חייבים פה את משחק המילים הזה) גם סניפים של רשתות כמו ארקפה ובלאק בורגר. והצמד ממש מתלהב מהלוקיישן: "למרות שאנחנו לא מפתח תקווה, אנחנו אוהבים את המיקום, זה לא סתם מגרש חניה מוקף במסעדות כמו במקומות אחרים בעיר, יש פה מדשאה יפה שלקראת הקיץ תספק פעילות לילדים בשבתות, ומצד שני האזור שופע בהמון לקוחות עסקיים שאוהבים לאכול".

בתפריט תוכלו למצוא פנינים אסיאתיות רבות כמו טטאמי סלמון – קוביות סלמון כבושות בתחמיץ יוזו ומיסו ב-36 שקל, ויש גם סלט בריא – אפונה סינית,רצועות גזר ,צנון, נבטים, בצל ירוק ואטריות שעועית בסויה למון גראס ושמן שומשום תמורת 34 שקל, לעיקריות תוכלו להזמין קריספי עוף במשרה של קארי ירוק ולמון גראס ב-44 שקל ולקינוח יש קדאיף עם בננות מקורמלות וגלידת חלבה ב-34 שקל.

Raska הסיבים 18 פתח תקווה. טלפון: 03/5346123 שעות פתיחה: כל השבוע 12:00-24:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully