וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוסים באים (שוב)

רותם דרוב

2.2.2009 / 17:27

במקום RDB שנסגרה כהרף עין פתח הבעלים אלכסיי זכרנקו את "פושקין" המפוארת. השף הוא ייבוא מצרפת והמטבח בהתאם

האוליגרך אלכסיי זכרנקו לא אומר נואש, מי שפתח את RDB ביחד עם השף רונן דברת בלוך, הפסיק את הזרמת הכספים ופתח בסכסוך מתוקשר עם השף בנוגע להחזקת המסעדה, פותח מחדש את המקום ברחוב מונטיפיורי, הפעם תחת השם 'פושקין'.

זכרנקו נואש כנראה משפים ישראלים וציוות אל הנהלת המסעדה את השף מטאו פאקו, בעל מסעדת l'ambroisie בצרפת. פאקו ישמש כיועץ למסעדה והוא זה שהמליץ על השף דניאל גירבלדי יד ימינו. זכרנקו מצידו לא חסך בהוצאות והנחית את גירבלדי במזרח התיכון כדי לבשל בפושקין (אוכל צרפתי כמובן), תוך שהוא נעזר בסו שף דרי בן נבט שהגיע מ'תהל' שנסגרה זה עתה.

בימים של מיתון זכרנקו יודע כי לפתוח מסעדת שף יוקרתית זה הימור מסוכן " פושקין תהיה מסעדה יוקרתית אך לא יקרה." אומר זכרנקו דובר הרוסית תוך שהוא נעזר במתורגמנית: "אין כל סיבה שזוג יוציא על ארוחת ערב בין 700-1000 שקל לזוג. אצלנו יוכלו ליהנות מארוחת גורמה מלאה בסכום שפוי של 400-450 שקל לזוג. מחירי האלכוהול יהיו שפויים ב-25% משאר מסעדות היוקרה בעיר. ושלא יהיה ספק - לא חסכנו באף פרט וכל החומרים בהם אנו משתמשים הם, המשובחים ביותר."

פושקין שונה בעיצובה מ- RDB, החלל שהיה חצוי לשניים עם בר נפרד נפתח כעת והבר שנשאר במקומו מחובר למסעדה בחלל אחד. מנות פתיחה כמו כבד אווז עם אגסים צלויים, מנגו ושוקולד מפולפל יעלו 88 שקל ואילו פילה בקר גם הוא מלווה בכבד אווז (שף צרפתי או לא?) וכמהין יעלה 210 שקל. בפושקין ישנה גם אפשרות לשבת על הבר, שם מוגשים מגוון של טאפס במחיר אחיד של 24 שקל.

פושקין - מונטיפיורי 27 תל אביב. טלפון: 03-5251501. שעות פתיחה: כל השבוע 12:00 – 15:00 לעסקית ו-18:00-23:00 לארוחת ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully