וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חגיגה

רותם דרוב

23.2.2009 / 14:53

חדשות טובות לחובבי הואפל הבלגי: המוסד הירושלמי הוותיק "החגיגה של באבט" הגיע לתל אביב

יותר מכל חומוסיה, יותר מהפקולטה למשפטים בהר הצופים, יותר מהכותל המערבי והעיר העתיקה, אם יש משהו שחברינו הירושלמים לשעבר מתגעגעים אליו זה "החגיגה של באבט". ממלכת הואפל הבלגי והשוקו החם של בירתנו הניצחית. למרבה השמחה, אחרי חומוס פינתי שלא נאמר קפה הילל וארומה, גם באבט עושה עליה למרכז.

נילי מרון, הבעלים של המקום, שבתל אביב נקרא רק "באבט", ויתרה על מיקום מרכזי בתל אביב והתמקמה בלב שכונת נחלת יצחק, מטרים ספורים מגבול גבעתיים: "עברתי מירושלים לגור בשכונה וזה נראה לי הכי טבעי ונוח לפתוח כאן. עקרונית, היכן שהייתי נוחתת שם הייתי פותחת, אבל גם העובדה שאנחנו לא נמצאים בלב תל אביב עוזרת לירושלמית שכמותי להתאקלם. רציתי לפתוח בדיוק את אותו המקום, אני צריכה אומץ לעשות שינויים והכי נח לי ללכת על משהו שאני שוחה בו בטבעיות".

גם במשכנה החדש, באבט היא קיטון צפוף עם תאים קטנים לישיבה ובר שהיושבים בו רואים את מרון מרכיבה את הוופלים מולם. סך הכל כ-19 מקומות ישיבה, ובתפריט וואפל בלגי משובח עם מגוון תוספות כמו גבינת שמנת וקינמון, קרם ווניל ופירות העונה או קרם ערמונים. וואפל פשוט עם אבקת סוכר ("אנשים לא מעריכים אותו מספיק, זהו המקור" אומרת מרון) יעלה 17 שקל, ושאר הוואפלים עם התוספות יעלו בטווח מחירים של 22-26 שקל, הוואפלים עצמם מוגשים על קרטון קטן.

"כרגע יש כאן רטרו ירושלים מטורף", אומרת מרון, "לקוחות ירושלמים מפעם שלא ראיתי חמש שנים, לקוחות ממגדלי תל אביב הסמוכים שבאו לבדוק מה קורה, והכי מצחיק הם השכנים מהרחוב שלי שהייתי אומרת להם בוקר טוב כל יום ועכשיו הם מגלים אותי מאחורי הדלפק. חשוב לי גם להדגיש את שעות הפתיחה - מתשע בערב עד אחת בלילה בלבד, לא מתשע בבוקר ולא מאחת בצהרים, אלו הן השעות בהן אני פעילה"

באבט- חפץ חיים 8 תל אביב. שעות פתיחה א'-ה' 21:00-01:00
טל' 03-6915025

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully