וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שבחבורה

רותם דרוב

25.2.2009 / 14:43

חגי אבירם, אחד האנשים שאחראים לתחיית מתחם לבונטין, מקים עכשיו לתחייה את הפינה האהובה של תהל המנוחה. איך? עם יין זול ואוכל בצנצנות

לא באמת חשבתם שהמבנה הפינתי בנחלת בנימין 30 וקלישר יעמוד מיותם הרבה זמן. לאחר מה שאפשר לכנות כאחד השיפוצים הזריזים בהיסטוריה נפתח במקום "בנימין". בר יין, שמתחייב להגיש יין במחירים הוגנים, גבינות טובות נקניקי בוטיק וקצת מנות ראשונות ועיקריות.

את בנימין פתח חגי אבירם, שהיה הבעלים של הבר לבונטין 11, מחלוצי מתחם לבונטין הלוהט: "המקום הוא מעין מסעדה ומעדנייה", הוא מספר: "במסעותיי באירופה מצאתי את עצמי תמיד נמשך למקומות האלו, מעין וורסיה של בר ומעדניה גם יחד. לפעמים המקומות האלו היו מפוארים - מעיין מעדניית בוטיק ובצמוד אליה בר מהוקצע המגיש את תוצרתה, ולפעמים הם היו מקומות צפופים שאנשים עמדו בהם עם כוס יין ונישנשו נקניק טוב תוצרת המקום". אבירם התאהב ברעיון והבטיח לעצמו לפתוח מקום שכזה גם בעיר העברית הראשונה: "אני נורא אוהב את תל אביב ונורא אוהב לבלות בה, אני וחברי גילינו שתמיד חיפשנו משהו שהוא בין לבין, מקום שאפשר לשתות משהו טוב ולאכול איזו מנה קטנה ליד, ברים לא תמיד מספקים את זה, כי האוכל לא תמיד ברמה נאותה, ובמסעדות אין אווירת בילוי טובה"

כאמור המקום מספק מגוון של מנות שמופיעות על לוח ומשתנות כל יום כמו מרק עדשים ותרד ב-28 שקל, או קלמרי על חומוס ויוגורט ב-35 שקל. מחוץ למטבח קיימת גם ויטרינת מעדנים יפה. שם אפשר למצוא צלחת גבינות כמו ברי, גאודה עזים ובלו ברגדר ב-48 שקל או צלחת נקניקים עם קורנביף, רוסטביף, ברזאולה גם היא ב-48 שקל. כדי שתרגישו כמו במעדנייה אמיתית מציעים בבנימין צלחת של צנצנות קטנות עם אנטיפסטי של קטניות, ירקות טריים וכבושים וגם ירקות קלויים, הכל תוצרת המקום ב-38 שקל לצלחת.

היינות במקום הם מאיטליה, ספרד וצרפת וגם מישראל והם נמכרים בבקבוק, קראף קטן או כוס, כאשר לפי חגי אבירם הדבר נותן אפשרות לזוג סועדים לרכוש יינות יקרים בקראף קטן המכיל כשתי כוסות יין במחיר הוגן יותר. בין היינות במקום אפשר למצוא רופינו קיאנטי ב- 28/38/160 שקל בהתאמה לכוס, קראף ובקבוק, ופלאם קלסיקו ב150/50/36 גם הוא בהתאמה.

בנימין- נחלת בנימין 30 תל אביב
טלפון: 03/5168410
שעות פתיחה לתקופת ההרצה- א'-ש' 18:00-01:00 כאשר לאחר תקופת ההרצה המקום יפתח משעה 11:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully