וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תותי וצמר ישבו כאן

רותם דרוב

12.3.2009 / 17:28

קאווה בר, מקום באווירה ירושלמית ואפילו יוגורטריית פרימיום. נא להכיר: שלושת המקומות החדשים שנפתחו בפלורנטין

ד"ש מהבירה

את 'קאסה ירושלמי' שנפתח ממש לאחרונה פתחו נועם נחמני וגיא וינטר תושבי פלורנטין ובמקור, אתם כבר יכולים לנחש, מעיר הקודש. וינטר אחראי על הצד הקולינרי של המקום לאחר שגדל בין הסירים של אימו במסעדת "בסוגריים" הירושלמית.

השניים מקפידים להצהיר שכל האוכל המוגש נעשה במקום: "אפילו את הלחם אנחנו אופים כאן". בתפריט אפשר למצוא אוכל ביתי מוקפד כמו קציצות דג ברוטב עגבניות ב-36 שקל ובורקס בשר ותרד שמגולגל בתוך שערות קדאיף ב-35 שקל.

במקום מוגשות עסקיות כל יום מ-12:00 ועד 17:00, יינות במחירים הוגנים וגם כוס קטנה של בירה גולדסטאר או מכבי מחבית ב-10 שקל בלבד.

קאסה ירושלמי – הקישון 16 טלפון 077-4413091 שעות פתיחה א'-ו' 12:00-לקוח אחרון ש'-מוצ"ש עד לקוח אחרון

קאווה לכל שכן

קורדברו הקטנטן הוא עוד קאווה-טאפס בר שנפתח ברוח התקופה. חנן רביב ויונתן הלר, גם הם ירושלמים במקור, ניהלו בעבר את הנורמה ג'ין ואת קפה נואר בהתאמה. "אני תושב השכונה", אומר רביב. "אני נורא מאמין בה, הגישה של המקום היא ביתית לחלוטין, ושכונתית. זה כולל להכיר את מי שמגיע לפה בשמו, ולדעת מה הסיפור שלו, רצינו לפתוח פאב אבל שיהיה ייחודי בנוף השכונתי, המיקום שלו, משהו בצורה הפינתית שהוא נבנה וזה שהוא מחוץ לעניינים גרם לנו לחשוב שאולי אנו צריכים להתמקד בעיקר ביינות מבעבעים, המטרה היא שהמבקרים יקנו בקבוק בלי לחשוב פעמיים על המחיר, לכן המחירים כל כך נמוכים". על גבי הלוח אפשר למצוא מבחר בקבוקי קאווה של יקב אקסניוס מ-58 ועד 65 שקל לבקבוק, אם תתעקשו על כוס תשלמו 15-17 שקל, במקום מציעים גם למברוסקו של יקב קייוואקלי ב-60 שקל לבקבוק ו-17 שקל לכוס.

כדי לספוג את כל האלכוהול מציעים במקום תפריט משתנה ובו קרפצ'יו חציל ולבנה ב-24 שקל, שרימפס וניוקי סלק ב-31 שקל ופטאטס בראווס, אותם קרוקטים העשויים מתפוחי אדמה ב-21 שקל.

קורדוברו – קורדברו 21 טלפון 0774060771 שעות פתיחה א'-ה', ש' 18:00 עד לקוח אחרון כאשר בשישי המקום פתוח מ-14:00 ומקיים מעיין קבלת שבת שמחה.



יוגורט עם תעודות

ב'יוגיס' היוגורטריה החדשה ברחוב פלורנטין, יודעים שההתלהבות בקרב הציבור ירדה בעקבות תחקיר "כלבוטק" ולכן את הקיר מעטרת תעודה של משק יעקובס שמאשרת כי בכל מיליליטר יוגורט הנמכר במקום יש חמישה מליון חיידקים ידידותיים. את המקום פתחו אמיר בן שחר ואורן אבוטבול תושבי השכונה ובמקור מאשדוד" "אני בא מתחום משקאות הבריאות והמיצים", מספר בן שחר. "דווקא בגלל יזמים שלקחו את המוצר לדרך לא נכונה רציתי להחזיר אותו למוטב, לא נרתעתי בגלל הפרסום השלילי ובניתי מוצר טוב, גלידה מיוגורט פרימיום. במשק יעקבס האיכות מתחילה עוד מתזונת הפרה". הבריאות נעצרת ביוגורט. וביוגיס מתגאים גם בוופל בלגי שמוגש במקום שמורכב גם הוא ממתכון ייחודי ולא מאבקה. חוץ מטעם היוגורט הבסיסי מציעים ביוגיס גם טעמים מתחלפים כמו קפה, תות, אננס ואגס.

מקפא יוגורט יעלה בין 16 ל-25 שקל לפי גודל הגביע וללא הגבלת תוספות, יוגי-שייק שבעצם מערבב את הגלידה עם התוספות יעלה 20 או 23 שקל, וופל בלגי יעלה בין 14 ל-30 שקל בהתאם לגודל ולתוספות.

יוגי – פלורנטין 5 טלפון 03/6830980
שעות פתיחה א'-ש' 12:00 עד לקוח אחרון






  • עוד באותו נושא:
  • פלורנטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully