וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורה של O

ניב הדס

19.3.2009 / 14:33

החיים זימנו לניב הדס את המשקה המנצח: וודקה פרימיום עם הבועות כבר בפנים. מה חבל שהטעם אינו מובחן והמחיר בשמים

רק לפני שבוע כתבתי כאן על השילוב הקטלני בין שמפניה לוודקה, ואיך הבועות שלה עוזרות לוודקה להשתלט על המוח במהירות ויעילות והנה השבוע הוזמנתי לטעום וודקה מבעבעת חדשה שנכנסת לשוק בשם O2 (יעני החמצן, שממנו מגיעות הבועות).

הסיפור מאחורי הוודקה הזו די מחונטרש - בריטי בשם פיליפ מייטלנד נסע לחגוג את פרוץ האלף החדש בפריז והתבאס שכולם לידו שותים שמפניה - משקה שגורם לו לכאב ראש - ורק הוא שותה וודקה. אי לכך הוא החליט להמציא וודקה מבעבעת והתוצאה לפניכם.

O2 מגיעה בשתי מהדורות - האחת בעלת נפח אלכוהולי של 40 אחוז, ואילו השנייה והחזקה יותר אוחזת ב-47 אחוזי אלכוהול. בפועל אין ביניהן באמת הבדל מהותי, לא בהשפעה ולא בטעם.

הסיבה היא שהגזים דומיננטיים יותר מהטעם הדי נטרלי והם עיקר החוויה כאן. האם מדובר בחוויה חיובית? לא ממש ברור. הרי כל הכיף בוודקה טובה היא ההחלקה האלגנטית שלה בגרון, ואילו כאן הגזים קצת מקשים על אותה חלקלקות.

מכיוון שמשקאות מוגזים הם כאלה שמומלץ לקחת לאט, O2 הופכת רלבנטית רק לשתייה עם קרח או לקוקטיילים. גם כאן יש ל-O2 בעיה - היא וודקה יקרה מאוד (בסביבות 250 שקל לבקבוק), ובקוקטיילים כשהטעם של הוודקה פחות מורגש אין שום סיבה להעדיף דווקא אותה.

אז יש כאן גימיק חביב שיכול להחזיק מעמד בין שוט ללילה שלם, אבל להחליף את הוודקה הקבועה שלכם בשביל קצת בועות, באמת שאין סיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • וודקה
  • O2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully