וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארי.קום

רותם דרוב

31.3.2009 / 16:54

אתר האינטרנט הודילי אוגר בתוכו מידע רב על אוכל מתובלן מתת היבשת וקורא לכם לתרום מידע

נא להכיר: אתר האינטרנט הודילי, שהוא מעין קבוצת תמיכה וירטואלית לחובבי האוכל ההודי. האתר עמוס קישורים לאתרים שעוסקים במוזן המתובל, מתכונים וידע הכרחי. האיש שמאחורי האתר הוא שי כפיר, חובב תת היבשת שגילה שאין כמעט חומרים בעברית בנושא: "חזרתי לפני 17 שנה מהודו והכי התגעגעתי לאוכל. כל השנים ניסיתי כל מיני מאכלים שונים במטבח הביתי. הייתי מכין סיר שלם של תבשיל כזה או אחר, האישה והילדים היו מביטים פנימה, מעקמים את האף והולכים, ואני הייתי אוכל במשך שבוע את אותה המנה ובסוף זורק את כל הסיר לפח".

הגאולה של כפיר הגיעה מכיוון בלתי צפוי: "חברת ההיי-טק שבה אני עובד התחילה ליזום קשרי מסחר עם הודו. אני וחברי לעבודה נשלחנו לביקורים בהודו, וסוף כל סוף גיליתי עוד ועוד אנשים שאוהבים אוכל הודי. התחלתי לבשל לחברים בעבודה, לאט לאט התחלתי לחקור את הנושא יותר וגיליתי שכמעט אין חומרים בעברית העוסקים בנושא מלבד ספר הבישול של מדהור ג'אפרי שלכל חובב בישול הודי יש אותו בספרייה. ולכן הקמתי את האתר שינסה לאגד בתוכו את כל הידע בעברית".

באתר מופיעה רשימה מפורטת של מסעדות וחנויות המתמחות בנושא, אולם כפיר מודע לעובדה שמלאכת איסוף החומר רחוקה מלהסתיים: "אני אמנם טוחן את הגראם מסלה, אותה תערובת תבלינים הודית לבדי, אבל אני לא בשלן והידע שלי לא נרחב. אני מבקש מכל תפוצת הודו בישראל, וגם מסתם ישראלים שהיו במזרח וחזרו עם ידע לשתף את כל הגולשים שלי בעוד ועוד מתכונים, יש פורום מיוחד העוסק בנושא וכולם מוזמנים לתרום את חלקם, המצחיק הוא שאני מקיש במנוע חיפוש שמות של מאכלים ותבלינים כדי להרחיב את הידע שלי ומקבל הפניה להודילי בחזרה".








טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully