וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמור מים

רותם דרוב

16.4.2009 / 15:45

סניף חדש של לה צ'אמפה שנפתח ברחוב הארבעה בתל אביב יתמחה בהגשת סי פוד לצד בקבוקי הקאווה

בר הקאווה הפופולרי לה צ'אמפה מרחוב נחלת בנימין התל אביבי, זה שלימד גם את הבחורים הכי קשוחים בעיר לוותר על הוויסקי ולרדת על בקבוק קאווה שלם, פתח לאחרונה סניף נוסף בלב מתחם המסעדות של רחוב הארבעה בעיר.

הסניף החדש, שנפתח במקום מסעדת איזבל, שהחזיקה מעמד כשמונה חודשים, יקרא לה צ'אמפה דל מאר וכפי שמשתמע משמו (ומהלוקיישן המחייב) הוא יתרכז בעיקר במנות היוצאות מין הים. גיורא אשכנזי מבעלי איזבל ,שבבעלותו גם מסעדת הבשרים NG בנווה צדק, הרגיש שהמעמסה של ניהול שתי מסעדות גדולה עליו, ופנה לגיא שבח מ"לה צ'אמפה" לאיחוד כוחות.

"כבר לפני כמה חודשים התחלנו לחפש מיקום חדש לפתיחת לה צ'אמפה נוסף", מספר שבח. "התחלנו כבר שכונתי, והמקום התפתח. אנשים הגיעו מצפון העיר ומדרומה והבנו שאנחנו רוצים לספק להם עוד לה צ'אמפה כדי שיהיה להם נח יותר. גיורא אשכנזי שמע שאנחנו מחפשים מיקום ועניין אותנו להיכנס בשותפות באיזבל תוך כדי שינוי הקונספט לבר קאווה ושימת דגש על פירות ים. נסענו לספרד כדי לקבל השראה מברי טאפסים אותנטיים שנמצאים בערים ליד הים, וחזרנו עם הקונספט – מנות קטנות שמתמקדות בפירות ים ובדגים קטנים".

המקום מרווח יותר מהסניף הוותיק וגם מי שלא משתגע על פירות ים ימצא בו עניין. חלק מהתפריט עבר מוגש גם כאן: גבינת מנצ'יגו, ונקניקים כמו ברזאולה וחמון עדיין נמצאים בתפריט בטווח מחירים של 19-21 שקל, אליהם נוספו מנות עם שמות מסתוריים לכל מי שספרדית היא לא שפת אימו. במחלקת הים בתפריט אפשר למצוא גאמבס אל סל – שרימפ קריסטל חיים ומנוקים, מומלחים עם מלח ים אלטנטי בלבד תמורת 29 שקל לארבעה שרימפס, נאבאחס - צדפות תער ב-22 שקל, קלאמרס –קלאמרי כבוש ב-20 שקל, פסקדיאס – שם גנרי בספרדית לדגים קטנים מטוגנים שמחירם 18 שקל, וגם פולפו – תמנון כבוש אפשר למצוא תמורת 20 שקל.

בתפריט הקאווה אפשר למצוא לצד הסדרה של יקב וואיפורמוסה המיובא אישית על ידי לה צ'אמפה ונמכרת ב-59 שקל לבקבוק גם בקבוקים שנמכרים ב-68 או 74 שקל. לאחרונה הוכנסה לסניפים סדרת ריזרב חדשה במחירים של 112 עד 143 שקל לבקבוק.

לה צ'אמפה דל מאר – הארבעה 16 תל אביב. טלפון 03/5610630 שעות פתיחה א'-ש' 12:00 עד לקוח אחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • לה צ'אמפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully